kwaliteit bij restauratie
-
- Veelvuldig poster
6000 voor een restauratie, zelfs incl. spuiten en chassis is niet duur.
Maar als ik alles doorlees heeft Drasseldrap veel meer betaald en bovendien het spuiten voor een vriendenprijsje gehad. Ik vind dat dan alles goed moet zijn. Striping zeker en binnenkant, verwarming en waterdichtheid ook. Onzin dat een eendje moet lekken en de verwarming altijd aan moet.
De binnenkant van de klep zou ik overheen kunnen stappen (als dat het enige zou zijn) maar de rest moet goed zijn.
Als je niet verder wil gaan, zou ik zeker over financiële compensatie praten. Je eend is geen 'in originele staat netjes gerestaureerde eend' geworden. Maar een 'opgeknapte met wat schoonheidsfoutjes'.
Kortom: oplossen maar als je er uit bent er lekker een hele dikke punt achter zetten en weer genieten van je eendje. Want dát is het belangrijkste!
Maar als ik alles doorlees heeft Drasseldrap veel meer betaald en bovendien het spuiten voor een vriendenprijsje gehad. Ik vind dat dan alles goed moet zijn. Striping zeker en binnenkant, verwarming en waterdichtheid ook. Onzin dat een eendje moet lekken en de verwarming altijd aan moet.
De binnenkant van de klep zou ik overheen kunnen stappen (als dat het enige zou zijn) maar de rest moet goed zijn.
Als je niet verder wil gaan, zou ik zeker over financiële compensatie praten. Je eend is geen 'in originele staat netjes gerestaureerde eend' geworden. Maar een 'opgeknapte met wat schoonheidsfoutjes'.
Kortom: oplossen maar als je er uit bent er lekker een hele dikke punt achter zetten en weer genieten van je eendje. Want dát is het belangrijkste!
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special

Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Gebruiker
zodra mn eend terug is
en t droog is
ga ik dr een eind in rijden om ff alles te checken
en als op de striping na dan alles goed is
zet ik dr inderdaad een streep onder en ga van mn eendje genieten zoals ik altijd deed
t is jammer dan van de witte striping ipv de grijze uitvoering
en wat ik ook jammer vind eerlijk gezegd is de kift schijnbaar onderling tussen de diverse eende garages, restaurateurs etc
dát heb ik nooit begrepen
de een kat de ander af
de ander wil bij de een niet de stickerset kopen want dan wordt t m weer jaren lang nagedragen etc etc
pfffffffff
t lijkt wel een soap serie
terwijl ik gewoon als simpele ziel mn eend weer goed wilde hebben
en alle eenderijders, ami rijders, diana rijders en ook wel andere oude auto rijders een warm hart toedraag
die kift
ik nee begrijp
maar goed
daar zal ik wel te simpel voor zijn......
maar
de reacties en de steun is hier top!!!
merci
en t droog is
ga ik dr een eind in rijden om ff alles te checken
en als op de striping na dan alles goed is
zet ik dr inderdaad een streep onder en ga van mn eendje genieten zoals ik altijd deed
t is jammer dan van de witte striping ipv de grijze uitvoering
en wat ik ook jammer vind eerlijk gezegd is de kift schijnbaar onderling tussen de diverse eende garages, restaurateurs etc
dát heb ik nooit begrepen
de een kat de ander af
de ander wil bij de een niet de stickerset kopen want dan wordt t m weer jaren lang nagedragen etc etc
pfffffffff
t lijkt wel een soap serie
terwijl ik gewoon als simpele ziel mn eend weer goed wilde hebben
en alle eenderijders, ami rijders, diana rijders en ook wel andere oude auto rijders een warm hart toedraag
die kift
ik nee begrijp
maar goed
daar zal ik wel te simpel voor zijn......
maar
de reacties en de steun is hier top!!!
merci
-
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker
de eend is afgelopen week terug gebracht
helaas weer niet goed
ik heb de rest niet eens gecontroleerd
de man in kwestie liet me trots het herstelde dasboard zien aan bestuurders zijde
idd mooi
toen ik achter t stuur ging zitten en bij de bijrijder keek hing t daar nog aan elkaar geplakt
mn broek zakte af hoor
en toen ik dit dus opmerkte knapte de beste man helemaal af
dat t nooit goed was, dat dit bij andere klanten nog nooit was voorgekomen, hij deed t niet meer, we hadden dit niet besproken etc etc
uiteindelijk zou hij de eend opnieuw komen ophalen maar volgens hem zou de nieuwe bekleding veel dunner zijn en dit zou geen gezicht zijn
ik moet zeggen dat t plezier in eendjes wat ik altijd had
vooral in mn eigen eend uiteraard
praktisch tot het nul punt is gedaald
ik weet t niet meer
schiet mij maar lek
wat een ellende
als ik dit van te voren geweten had
pffffffff
na jah
nu wordt de eend morgen weer opgehaald
ik durf nergens meer op te hopen of te rekenen
behalve weer ellende
bah en nog s bah
heb de eend ook in de garage gereden en er niet weer naar om gekeken
ben t beu
helaas weer niet goed
ik heb de rest niet eens gecontroleerd
de man in kwestie liet me trots het herstelde dasboard zien aan bestuurders zijde
idd mooi
toen ik achter t stuur ging zitten en bij de bijrijder keek hing t daar nog aan elkaar geplakt
mn broek zakte af hoor
en toen ik dit dus opmerkte knapte de beste man helemaal af
dat t nooit goed was, dat dit bij andere klanten nog nooit was voorgekomen, hij deed t niet meer, we hadden dit niet besproken etc etc
uiteindelijk zou hij de eend opnieuw komen ophalen maar volgens hem zou de nieuwe bekleding veel dunner zijn en dit zou geen gezicht zijn
ik moet zeggen dat t plezier in eendjes wat ik altijd had
vooral in mn eigen eend uiteraard
praktisch tot het nul punt is gedaald
ik weet t niet meer
schiet mij maar lek
wat een ellende
als ik dit van te voren geweten had
pffffffff
na jah
nu wordt de eend morgen weer opgehaald
ik durf nergens meer op te hopen of te rekenen
behalve weer ellende
bah en nog s bah

heb de eend ook in de garage gereden en er niet weer naar om gekeken
ben t beu
- Eendeke
- Veelvuldig poster
Beste Drasseldrap,
Er zit al zo weinig aan een eend, en gaat het toch nog fout ....
Heb je nou duidelijk op papier gezet wat er niet goed is en de afspraken die je maakt ook. Onderteken deze dan beide, want zo kun je er op wachten dat het hierna weer een teleurstelling is... Je moet het allemaal zwart op wit hebben zou mijn moeder zeggen
Er zit al zo weinig aan een eend, en gaat het toch nog fout ....
Heb je nou duidelijk op papier gezet wat er niet goed is en de afspraken die je maakt ook. Onderteken deze dan beide, want zo kun je er op wachten dat het hierna weer een teleurstelling is... Je moet het allemaal zwart op wit hebben zou mijn moeder zeggen

-
- Veelvuldig poster
wat betreft de bekleding heeft je garagist gelijk, de vervangende bekleding (dash isolatie) is geen gezicht! ik zou zelf ook nog liever met t oude rondrijden!
soms kom je op oldtimerbeurzen nog een soort dik ruw vinyl tegen met een soort kapok op de achterkant, dit in combinatie met een vilten ondertapijt (voor geluidsdemping) kan volgens mij gebruikt worden als een mooi alternatief!
Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan genieten van je eendje, loshanged stukje bekleding of niet, hij rijdt er niks minder om!
en als je een keer in de gelegenheid bent om naar een beurs te gaan, eerst ff de maten van t dash opnemen en dan een stuk van dat bekledingsspul kopen en dan op een zaterdag ofzo lekker zelf gaan klussen! daar heb je dan zelf veel meer voldoening van, en t resultaat is meteen zichtbaar!
als je wil kan ik wel ff kijken of ik nog ergens een adresje heb van een leverancier van die bekleding.
greetzzzzzzzzzzzz
Rusty
soms kom je op oldtimerbeurzen nog een soort dik ruw vinyl tegen met een soort kapok op de achterkant, dit in combinatie met een vilten ondertapijt (voor geluidsdemping) kan volgens mij gebruikt worden als een mooi alternatief!
Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan genieten van je eendje, loshanged stukje bekleding of niet, hij rijdt er niks minder om!
en als je een keer in de gelegenheid bent om naar een beurs te gaan, eerst ff de maten van t dash opnemen en dan een stuk van dat bekledingsspul kopen en dan op een zaterdag ofzo lekker zelf gaan klussen! daar heb je dan zelf veel meer voldoening van, en t resultaat is meteen zichtbaar!
als je wil kan ik wel ff kijken of ik nog ergens een adresje heb van een leverancier van die bekleding.
greetzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Bedoel je deze bekleding?
http://www.burton2cvparts.com/bekleding ... -4359.html
Deze uit het oosten des lands is best te doen hoor, ziet er prima uit.
http://www.burton2cvparts.com/bekleding ... -4359.html
Deze uit het oosten des lands is best te doen hoor, ziet er prima uit.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Veelvuldig poster
Met groeiende verbazing lees ik sommige reacties, de meeste van doorgewinterde eend rijders en fervente zelf sleutelaars die precies weten waar en wat te verkrijgen is en ook nog precies de kwaliteit verschillen weten tussen de verschillende leveranciers.
Drasseldrapp is dat duidelijk niet, en is over geleverd aan de goden, die denkt ik maak een goede afspraak over het te leveren werk
met een daar aan vast hangend prijs kaartje, 6 ruggen plus, wat in mijn ogen een heleboel geld is. en is dus teleurgesteld als het eendje niet helemaal naar wens thuis komt. die verwacht tenminste een uiterlijk strakke eend
Ik snap dat wel, ik heb dit jaren geleden ook eens meegemaakt, het was compleet anders geworden als afgesproken, en toen er na een droge zomer al weer roest plekken zichtbaar werden wist ik het zeker genaaid, eens en nooit meer,
Je moet echt wel eens vaker met dit bijltje gehakt hebben om te weten dat 6 ruggen misschien wel wat weinig is voor een restauratie, en als je dan ook nog wordt weggezet als een zeikerd,
Doorgaan tot de hele eend perfect is met de juiste striping.
De goede man heeft kennelijk iets verkocht wat moeilijk is waar te maken voor het geld, jammer, is toch echt zijn probleem en niet de klant, zo krijgen eenden garages een slechte naam,
En denken we nu echt dat drasseldrap het verschil ziet tussen dikke of dunne dashboard bekleding , als het er netjes in zit, en of er behoefte aan heeft om het er zelf in te zetten
Welnee, die denkt ik heb dik betaald en wil van haar strakke eend genieten
Drasseldrapp is dat duidelijk niet, en is over geleverd aan de goden, die denkt ik maak een goede afspraak over het te leveren werk
met een daar aan vast hangend prijs kaartje, 6 ruggen plus, wat in mijn ogen een heleboel geld is. en is dus teleurgesteld als het eendje niet helemaal naar wens thuis komt. die verwacht tenminste een uiterlijk strakke eend
Ik snap dat wel, ik heb dit jaren geleden ook eens meegemaakt, het was compleet anders geworden als afgesproken, en toen er na een droge zomer al weer roest plekken zichtbaar werden wist ik het zeker genaaid, eens en nooit meer,
Je moet echt wel eens vaker met dit bijltje gehakt hebben om te weten dat 6 ruggen misschien wel wat weinig is voor een restauratie, en als je dan ook nog wordt weggezet als een zeikerd,
Doorgaan tot de hele eend perfect is met de juiste striping.
De goede man heeft kennelijk iets verkocht wat moeilijk is waar te maken voor het geld, jammer, is toch echt zijn probleem en niet de klant, zo krijgen eenden garages een slechte naam,
En denken we nu echt dat drasseldrap het verschil ziet tussen dikke of dunne dashboard bekleding , als het er netjes in zit, en of er behoefte aan heeft om het er zelf in te zetten
Welnee, die denkt ik heb dik betaald en wil van haar strakke eend genieten
2cv6 azu-b 250
-
- Heavy user
2cvPieter watwil je nu eigenlijk zeggen?
Dat mensen op het forum veel kennen en weten is logisch daarom zit ik zelf ook op het forum en heb ik veel geleerd.
Dus waarom ben je daar zo verbaasd over?
Dasseldrap weet nu ook al veel meer dan voorheen denk ik.
DAAROM bestaat het forum, toch?
Greetz David
Dat mensen op het forum veel kennen en weten is logisch daarom zit ik zelf ook op het forum en heb ik veel geleerd.
Dus waarom ben je daar zo verbaasd over?
Dasseldrap weet nu ook al veel meer dan voorheen denk ik.
DAAROM bestaat het forum, toch?
Greetz David

-
- Gebruiker
euh drassel heeft as zondag deze eend
haar eend al 12 jaar
en in deze hele nachtmerrie ben ik niets tegen gekomen wat ik niet wist eerlijk gezegd
ben alleen heeeeeel erg teleurgesteld in iemand die ik ook al 12 jaar ken en die mijn eend 12 jaar kent
en die schijnbaar niet heeft begrepen wat ik bedoelde
ondanks tig uitleggen, alles stuk voor stuk langs lopen etc
daar ben ik verbaasd over
maar goed
ik heb wel geleerd om de eend never nooit meer bij verschillende mensen onder te brengen ( restaurateur en aparte spuiter)
Hoe dan ook
afgelopen maandag is de eend weer opgehaald en dinsdag weer terug gekomen
ik heb er nog niet eens naar gekeken eerlijk gezegd
ga ik misschien morgen doen, misschien ook niet
ik zie wel
haar eend al 12 jaar
en in deze hele nachtmerrie ben ik niets tegen gekomen wat ik niet wist eerlijk gezegd
ben alleen heeeeeel erg teleurgesteld in iemand die ik ook al 12 jaar ken en die mijn eend 12 jaar kent
en die schijnbaar niet heeft begrepen wat ik bedoelde
ondanks tig uitleggen, alles stuk voor stuk langs lopen etc
daar ben ik verbaasd over
maar goed
ik heb wel geleerd om de eend never nooit meer bij verschillende mensen onder te brengen ( restaurateur en aparte spuiter)
Hoe dan ook
afgelopen maandag is de eend weer opgehaald en dinsdag weer terug gekomen
ik heb er nog niet eens naar gekeken eerlijk gezegd
ga ik misschien morgen doen, misschien ook niet
ik zie wel