gierend geluid uit de cockpit?
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Regelmatige poster
OOOOO HEEELP!
Misschien was het helemaal niet de km teller want die draait nog onverstoord verder.
Vanmorgen was het echt een gillende keukenmeid, niet overdreven, tering hard gegil!
Mijn snelheidsmeter sloeg enorm uit naar 160 km/h en op een gegeven moment viel die dood neer.
Maar het gepiep gaat dus nog steeds door, sterker nog, het is veeel erger!
Ik kan zo echt niet lang rijden. Als ik de auto stilzet stopt het, ga ik rijden en kom ik boven de 40km/h ( nu is dat gokken want ik zie dus niet meer hoe hard ik ga) maar out of the blue begint het gegil dan weer.
Wat nu?
Misschien was het helemaal niet de km teller want die draait nog onverstoord verder.
Vanmorgen was het echt een gillende keukenmeid, niet overdreven, tering hard gegil!
Mijn snelheidsmeter sloeg enorm uit naar 160 km/h en op een gegeven moment viel die dood neer.
Maar het gepiep gaat dus nog steeds door, sterker nog, het is veeel erger!
Ik kan zo echt niet lang rijden. Als ik de auto stilzet stopt het, ga ik rijden en kom ik boven de 40km/h ( nu is dat gokken want ik zie dus niet meer hoe hard ik ga) maar out of the blue begint het gegil dan weer.
Wat nu?
*miep miep* (°\=/°)
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Heavy user
nieuwe km-teller kabel monteren...
heel misschien kun je tijdelijk de km-teller kabel uit de bak halen (let op dat je ook het tandwieltje verwijderd!) maar ik weet niet 100% zeker of dat zonder problemen gaat. iig moet je dan het gat in de bak afdekken met een kurk ofzo
heel misschien kun je tijdelijk de km-teller kabel uit de bak halen (let op dat je ook het tandwieltje verwijderd!) maar ik weet niet 100% zeker of dat zonder problemen gaat. iig moet je dan het gat in de bak afdekken met een kurk ofzo
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Regelmatige poster
de dynamo is vrij recent vernieuwd. Nu moet ik wel zeggen dat de wijzer vd dynamo in het dashboard soms helemaal naar links kruipt. Maar volgens mij is dat een stekkertje vd dynamo want als ik die aandruk is dat gelijk weer goed.
Net 3 km gereden en het gaat 2 min goed en dan ineens, echt alsof er een gillende vrouw keihard!! in je oor gilt, en ook echt in 1 keer onverwachts... pff ik schrok me een ongeluk.
Volgens mij zit het in de wijzer van de snelheidsmeter want daar zag ik nu de achterkant van trillen, een beetje hetzelfde uislaand met het gegil...
Wordt er gek van....
dus mijn snelheidswijzer slaat idioot ver uit tijdens dat gegil. Nu lijkt de naald dood te liggen maar ook weer niet helemaal want ik zie nu de achterkant vd naald ( = een stuk breder ) ook op het 'ritme' van het gegil uitslaan.
iemand?
Net 3 km gereden en het gaat 2 min goed en dan ineens, echt alsof er een gillende vrouw keihard!! in je oor gilt, en ook echt in 1 keer onverwachts... pff ik schrok me een ongeluk.
Volgens mij zit het in de wijzer van de snelheidsmeter want daar zag ik nu de achterkant van trillen, een beetje hetzelfde uislaand met het gegil...
Wordt er gek van....
dus mijn snelheidswijzer slaat idioot ver uit tijdens dat gegil. Nu lijkt de naald dood te liggen maar ook weer niet helemaal want ik zie nu de achterkant vd naald ( = een stuk breder ) ook op het 'ritme' van het gegil uitslaan.
iemand?
*miep miep* (°\=/°)
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Maar welke kabel dan?
Ik heb de kabel vd kilometerteller er al uitgehaald maar volgens mij ligt het daar niet aan. Het geluid komt echt uit mn dashboard.
En het gepiep blijft, sterker nog wordt erger en is er nu bija continue...
Kan iemand me zeggen wat ik eruit moet trekken om van dat gekrijs af te zijn?
En is een dashboard verwisselen zelf te doen?
Bij mehariclub zijn ze nieuw niet eens zo gek duur...
Ik heb de kabel vd kilometerteller er al uitgehaald maar volgens mij ligt het daar niet aan. Het geluid komt echt uit mn dashboard.
En het gepiep blijft, sterker nog wordt erger en is er nu bija continue...
Kan iemand me zeggen wat ik eruit moet trekken om van dat gekrijs af te zijn?
En is een dashboard verwisselen zelf te doen?
Bij mehariclub zijn ze nieuw niet eens zo gek duur...
*miep miep* (°\=/°)
-
- Regelmatige poster