Ook het zwarte kapje ervoor, het gaasje voor de ventilatieklep. En als laatste heb ik de aluminium stripjes van de ramen en de deuren glimmend gemaakt met commandant.

Voor de rest
http://www.mijnalbum.nl/Album=SLU7Q8LW
Ja de ruitenwisserarmpjes zijn chroom. evenals de raamlijsten etc.engbokho schreef:Het fabeltje van restonderdelen moet je maar vergeten..
In een eendenleven worden eer nu eenmaal wel eens onderdelen vervangen!
En ja de koplampranden horen chrome te zijn (ruitenwisserarmpjes ook)
De aandrijfassen van de azam zijn altijd homokineten. De Az(a) heeft to het einde van de productie (2/70)kruiskoppelingen.
Als jouw motorkap de chevrons in de motorkap heeft en een korte sierstrip dan "hoort" er een balkjesgrille in. Loopt de sierstrip door tot de grille, dan het andere model.
klopt, ik leer ook om spullen niet zomaar weg te gooien. Mijn oom houdt ook graag van eenden, maar als hij hier langskomt, zegt hij direct: 'vervangen dit vervangen zo'. zo waren mijn remleidingen en benzineleidingen nog supergaaf. helemaal geen kraters enzo, en dan zeg ik tegen hem 'hoezo vervangen?'marcopr schreef:Je bent stug bezig Lars, Mooi dat je de onderdelen zoveel mogelijk gewoon gebruikt.
nee die strips zijn niet nieuw meer te krijgen, rubbers zijn volgens mij kwa model hetzelfde, anders moet je zelf een gleuf erin maken.engbokho schreef:Voorzover ik weet niet, en je hebt ook het speciale rubber nodig (met een gleuf voor de sierstrip)duck-tuc schreef:die chrome raamstrippen kun je die gewoon nog nieuw krijgen?
Lars Faber schreef:nee die strips zijn niet nieuw meer te krijgen, rubbers zijn volgens mij kwa model hetzelfde, anders moet je zelf een gleuf erin maken.engbokho schreef:Voorzover ik weet niet, en je hebt ook het speciale rubber nodig (met een gleuf voor de sierstrip)duck-tuc schreef:die chrome raamstrippen kun je die gewoon nog nieuw krijgen?
tweedehands is trouwens ook prima, wel goed poetsen, zoals ik gedaan heb. in principe als nieuw!