Achteras
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
haha, het kan natuurlijk altijd goedkoper. Bedenk dat je voor een gebruikte lagerschaal maar een paar euro betaald. Als je ze omdraaid komt de speling aan de onderkant..... Blijkt het achteraf niet goed dan kan je de remmerij ook weer demonteen omdat die door de as lopen.
Ik heb de lagerschalen er onbeschadigd uitgekregen. Zeker als je ze rondom lostikt dan gaat het goed.
Gr Rob
Ik heb de lagerschalen er onbeschadigd uitgekregen. Zeker als je ze rondom lostikt dan gaat het goed.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wie weet raad?
De aluminium afstandsstukken onder de achteras kan er op twee manieren op. Moeten de letters naar buiten of binnen? Het verschil zit in de buitenste gaten, Op een van de manieren zit het afstandsstuk iets meer naar achter. Lijkt mij de weg omdat dan het gat wat er voor zit (weet nog niet wat hier komt) iets meer ruimte heeft.
De aluminium afstandsstukken onder de achteras kan er op twee manieren op. Moeten de letters naar buiten of binnen? Het verschil zit in de buitenste gaten, Op een van de manieren zit het afstandsstuk iets meer naar achter. Lijkt mij de weg omdat dan het gat wat er voor zit (weet nog niet wat hier komt) iets meer ruimte heeft.
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Draagarm
Zo dus?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Afstandsstukken
Was inderdaad de verkeerde foto. Ik bedoelde dus volgens het onderste afstandsstuk!