Ik ben Frank, 23 jaar en zit al in een eend vanaf dat ik 4 was. De Wereldmeetings in NL, Oostenrijk en Italie .. ik was er altijd bij. Mijn vader was een bekend lid van het eendeei in Rotterdam. Helaas ben ik mijn beide ouders verloren .... een van de gevolgen hiervan was dat ik in 2006 de eend van mijn vader erfde.
Aangezien ik altijd fan ben geweest van oldtimers kocht ik een paar jaar geleden een Mustang, maar nu ik het eendje van mijn vader zo ten zielen zie gaan heb ik de beslissing genomen om de Mustang te koop te zetten en een deel van het geld te gaan gebruiken om de eend er weer bovenop te helpen. Of dit een deel-of-gehele restauratie wordt weet ik nog niet zeker.
Dit is hem dan: Een grijze 87'er .. een aantal jaar geleden heb ik hem met de vriendin van mijn vader een keer gerold met autolak, maar dit heeft toch niet helemaal het geslaagde effect gehad. Ook moet er hier en daar wel wat aan vervangen en gelast worden voordat hij gespoten kan worden. de bekende plekken achter bij de gordels zijn al wel vervangen. Het chassis is nog wel goed, daar is zo'n 8 jaar geleden een nieuwe onder gegaan en daarna is er amper mee gereden.
Hij staat nu buiten ...

Ik hoop dus dat de mustang zo snel mogelijk verkocht kan worden voor een mooie prijs zodat de eend de garage in kan, en hij droog staat.
Ik ben niet zo handig met auto's, daarnaast ben ik student en heb er niet echt de ruimte voor dus een restauratie zou ik uit handen moeten geven.