Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Onze nieuwe dagelijkse auto! Volgende week ga ik 'm ophalen, maar ik ben er nu al blij mee, want hij heeft precies wat ik wil: 5-drs, cruise control, climate control, lpg3 en toch maar 86000 km, mooi kleurtje en de vernieuwde bumpers:
En we nemen afscheid van de trouwe '97 Alto die je altijd overal kon parkeren, na 4,5 jaar en 80000 km (teller staat nu op 137000):
En we nemen afscheid van de trouwe '97 Alto die je altijd overal kon parkeren, na 4,5 jaar en 80000 km (teller staat nu op 137000):
- Jeroen-citroen
- Moderator
- André Post
- Heavy user
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Regelmatige poster
Omdat er toch wel het een en ander aan de eend moet gebeurenvoor de APK en we dat niet redden voor volgende week zijn we op zoek naar een tijdelijke vervanger. Nu kwamen we een ZX reflex break tegen uit 1994 met 230 op de teller.....weet iemand toevallig waar we op moeten letten bij een eventuele koop?? We hebben er een klein rondje in gereden en hij rijdt en schakelt wel goed. Een minpuntje is wel dat ie rood is....
yeah weer een rijdende eend........
-
- Regelmatige poster
APK tot 8-2012marcopr schreef:APK geldig tot na de winter.
profiel vd banden
roest
loopt de motor netjes stationair
remt hij recht
prijs
goeie banden
geen roest te zien! (onderkant nog niet kunnen bekijken)
motor loopt netjes
hij remt recht
€ 450,-.........
maar er zijn niet bepaalde punten waar je speciaal op moet letten ofzo?
yeah weer een rijdende eend........
daily en oldie...
hoi!! ... eerst een vraagje, knal me AUB niet overhoop om mijn keuzes... ik combineer al sinds einde jaren '80 twee merken...
Volkswagen en Citroën gaan volgens sommigen niet écht samen, maar ik doe het TOCH
Eerst mijn 2 Daily Drivers :
En hier de 2 Oldies, beiden LUCHTGEKOELD :
.... zowel mijn VW-kennissen als mijn 2CV-vrienden vinden het een wat vreemde combinatie, maar ja, zo ben ik!!
Volkswagen en Citroën gaan volgens sommigen niet écht samen, maar ik doe het TOCH
Eerst mijn 2 Daily Drivers :
En hier de 2 Oldies, beiden LUCHTGEKOELD :
.... zowel mijn VW-kennissen als mijn 2CV-vrienden vinden het een wat vreemde combinatie, maar ja, zo ben ik!!
2cv's will never die !!!