voorruit past niet in rubber.
-
- Regelmatige poster
voorruit past niet in rubber.
Ik heb een nieuwe gelaagde voorruit en een nieuw voorruitrubber gekocht, en wilde die gisteren gaan monteren in de eend.
Nu past alleen het rubber niet om het raam heen, het lijkt net of het rubber te groot is, als je het rubber aan een kant goed om het raam heen hebt, en aan de andere kant hem er omheen wilt zetten, gaat de net gemonteerde kant er weer uit.
Dit is mijn eerste keer dat ik een nieuw rubber gebruik, het oude rubber zat vastgekit in het raamframe, en was helemaal gescheurd, vandaar een nieuw rubber.
Iemand tips hoe dit te laten passen?
Nu past alleen het rubber niet om het raam heen, het lijkt net of het rubber te groot is, als je het rubber aan een kant goed om het raam heen hebt, en aan de andere kant hem er omheen wilt zetten, gaat de net gemonteerde kant er weer uit.
Dit is mijn eerste keer dat ik een nieuw rubber gebruik, het oude rubber zat vastgekit in het raamframe, en was helemaal gescheurd, vandaar een nieuw rubber.
Iemand tips hoe dit te laten passen?
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
ruit past niet
Heb ikook al eens gehad met een imi rubber. Origineel is goed, maar die t****gzooi van De groothandel past voor geen meter.
Hallo,
is je voorruit 6 mm dik of meer?
Voor een origineel rubber moet dat dus 6 mm zijn, als je ruit 6 is, dan heb je een probleem met de rubber...
By the way, je wist toch dat de voorruit een trapezium vorm heeft en niet rechthoekig is? ik vraag dit omdat ik een eendrijder ken die bij hoog en laag beweerde dat de voorruit een rechthoek is, zelfs na verschillende jaren eendrijden...
is je voorruit 6 mm dik of meer?
Voor een origineel rubber moet dat dus 6 mm zijn, als je ruit 6 is, dan heb je een probleem met de rubber...
By the way, je wist toch dat de voorruit een trapezium vorm heeft en niet rechthoekig is? ik vraag dit omdat ik een eendrijder ken die bij hoog en laag beweerde dat de voorruit een rechthoek is, zelfs na verschillende jaren eendrijden...
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
raamrubber
Als je de goede raamrubber bij het goede raam hebt maakt het niks uit of het een tarapeziumvorm heeft of niet. Het einde van het rubber wil je immers beneden hebben tegen regenwater. Vraag eens iemand die dit echt veel vaker heeft gedaan om je te helpen.
-
- Heavy user