sporing stellen
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 390
- Lid geworden op: di 26 apr, 2005 13:05
- Locatie: Wanssum
-
- Gebruiker
- Berichten: 143
- Lid geworden op: do 20 nov, 2008 22:50
-
- Gebruiker
- Berichten: 143
- Lid geworden op: do 20 nov, 2008 22:50
- Gerard2cv
- Super eendkenner
- Berichten: 2885
- Lid geworden op: za 22 mar, 2003 10:57
- Locatie: Hongarije
Als jullie niet vertellen welk stuurhuis erin zit kan ik moeilijk de juiste cijfers geven.Het stuurhuis met de oude overbrenging met het grote stuur heeft uitspoor en de latere met het kleine stuur heeft toespoor.
De kogel aan de buitenkant bij het stuurlevier waar dat (steeds scheurend) rubber zit kan fout gaan als je de stelmof draait.Zorg dus dat die mooi recht blijft.En die Charleston van 88 heeft dus Toespoor.
De kogel aan de buitenkant bij het stuurlevier waar dat (steeds scheurend) rubber zit kan fout gaan als je de stelmof draait.Zorg dus dat die mooi recht blijft.En die Charleston van 88 heeft dus Toespoor.
OK ik snap hem.
Ik heb echter die mooie RVS stelmoffen van Burton gebruikt, dus alles loopt lekkker soepel en is mooi af te stellen.
Daardoor zal kan het bijna niet fout gaan.
Mijn Charleston is van 85 en ik vermoed dat dit de laatste versie is qua overbrenging.
Maar hoe check ik dat?
Ik heb gewoon het enkelspakige Charleston, originele stuur.
Dus dat zou dan toespoor betekenen??
Ik heb echter die mooie RVS stelmoffen van Burton gebruikt, dus alles loopt lekkker soepel en is mooi af te stellen.
Daardoor zal kan het bijna niet fout gaan.
Mijn Charleston is van 85 en ik vermoed dat dit de laatste versie is qua overbrenging.
Maar hoe check ik dat?
Ik heb gewoon het enkelspakige Charleston, originele stuur.
Dus dat zou dan toespoor betekenen??
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
gerard, ik geloof je best, maar snap niet helemaal waarom er verschil in de uit/toesporr zou zitten tussen de verschillende asbuisen.
ik bedoel de sporing heeft te maken met gewoon rijden en sturen en de stand van de wielen hierbij. maar dit staat toch los van de overbrenging in de asbuis? ik bedoel, de stuurarmpjes zijn hetzelfde dus maakt het ansich niet uit dat je bij de ene asbuis een groter stuur hebt en minder ver hoeft te draaien en bij een andere buis precies andersom toch?
ik bedoel de sporing heeft te maken met gewoon rijden en sturen en de stand van de wielen hierbij. maar dit staat toch los van de overbrenging in de asbuis? ik bedoel, de stuurarmpjes zijn hetzelfde dus maakt het ansich niet uit dat je bij de ene asbuis een groter stuur hebt en minder ver hoeft te draaien en bij een andere buis precies andersom toch?
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam