Eend sukkelt in slaap......
Eend sukkelt in slaap......
Wanneer ik lang stil moet staan, bijvoorbeeld voor een stoplicht, dan loopt langzaam de volt meter terug. Uiteindelijk begint de motor niet helemaal lekker te lopen. Een dot gas verhelpt dit weer even.
De eend start en loopt verder prima. Mogelijk een probleem met de spanningsregelaar?
De eend start en loopt verder prima. Mogelijk een probleem met de spanningsregelaar?
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Het is normaal dat de meter inzakt bij juist afgesteld stationair toerental. Blijft ie bij jou in het midden staan dan?marcopr schreef:Ik neem aan 12 volt systeem. Dan hoort de wagen ook bij laag toerental genoeg te laden.
Kan een slechte accu zijn.
Wie een kuil graaft voor een ander, houdt zand over!!!
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Het is idd een 12volt systeem. De v-snaar hoor ik niet piepen en de motor start prima. Ook doorstarten kan de accu zonder problemen aan. Als de eend langer stil staat, dan gaat er een jogger op de accu.
Het is erger geworden na de laatste keer kleppen stellen en ontsteking afstellen. Mogelijk is het een te laag stationair toerental. Hij loopt wel lekker stil en slaat niet af. Twijfel dus of ik er iets aan moet doen......
Het is erger geworden na de laatste keer kleppen stellen en ontsteking afstellen. Mogelijk is het een te laag stationair toerental. Hij loopt wel lekker stil en slaat niet af. Twijfel dus of ik er iets aan moet doen......
-
- Regelmatige poster