nou... ik had de oude even laten zitten om te zien hoe de kabel liep. Dacht: dat kan niet misgaan maar nu weet ik het niet helemaal meer want de verbinding bij het gaspedaal wijst niet recht naar de carburateur. Ik krijg sowieso dat gedeelte bij het pedaal niet goed....
Ik krijg wel dat schroefje in het pedaal, en dan neem ik aan dat dat rubbertje eroverheen geschoven moet om het vast te houden.
Dan denk ik dat dat rubbertje weer in het gaatje van dat buisje moet en dat lukt ook niet.
Dan denk ik ook ( jaja ik denk wat af) dat dat buisje in het gat een halve slag gedraaid moet zodat hij blijft zitten (?) en dat die grotere buis daar weer overheen moet en dat daarvan de 2 uitsteeksels weer net in de uitsparingen van het gat moeten vallen. Hier heb ik al handen tekort want dat moet dan ook zo straks staan dat je dat eh... ringetje er makkelijk inkrijgt om de boel vast te zetten
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dus tot zover lukt het me niet.
En ik was ermee opgehouden omdat als ik het geheel een beetje vasthou, dat het geheel dus een beetje omhoog wijst eg maar, dus als ik de kabel dan doortrek naar de carburateur, dan heeft ie een knik. Lijkt me nie goe toch?
haha ik vond het beschrijven ook al moeilijk
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)