limo eend
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Beginner
- Contacteer:
Re: limo eend vervolg
Prachtig beeld!wusten-fuchs schreef:
La voiture van de toekomstige franse president!
Doppelwinklige Grüße
Freddy
Freddy
-
- Regelmatige poster
president
vind de gelijkenis in naam wel treffend ,,, francois hollande---( frank de hollander)
lijkt me geen goed idee president bedoel ik dan krijgen we rare dingen een verbod op opels,,,airco,s ,,, parkeersensoren ,,en meer van dat spul
nee ik speel wel chaufeur
lijkt me geen goed idee president bedoel ik dan krijgen we rare dingen een verbod op opels,,,airco,s ,,, parkeersensoren ,,en meer van dat spul
nee ik speel wel chaufeur
wat niet kan doen we lekker toch
-
- Regelmatige poster
president?
alhoewel president van frankrijk??? dan heb ik wel een heleboel vrije tijd ( wel eens een president aan het werk gezien ???)
en dan in frankrijk!!! lijkt me steeds leuker lijken tijd genoeg voor mijn hobby,s de hele dag met een fles wijn in mijn rugzak van de ene oude loopgraaf uit w.o 1 naar de slagvelden bij normandie ,,,en tijd genoeg voor alle musea!
mmmm mischien dat ik daar eens soliciteer ,,, het schijnt dat ze er nog een nieuwe zoeken,, als de limo af is natuurlijk
en dan in frankrijk!!! lijkt me steeds leuker lijken tijd genoeg voor mijn hobby,s de hele dag met een fles wijn in mijn rugzak van de ene oude loopgraaf uit w.o 1 naar de slagvelden bij normandie ,,,en tijd genoeg voor alle musea!
mmmm mischien dat ik daar eens soliciteer ,,, het schijnt dat ze er nog een nieuwe zoeken,, als de limo af is natuurlijk
wat niet kan doen we lekker toch