foto's uit de oude doos
moet kunnen!!
oei !!! NAAKT op 2CV.NL, mag dat wel?? ...ikke heb dat dus eerst gevraagd aan Duintje, die vond dat het moest kunnen
hier is ie dan, uit de Oude Doos (de 2 dames kan je NU waarschijnlijk ook zo omschrijven...)
PS: foto is van 1967, dus bijna 45 jaar geleden...
hier is ie dan, uit de Oude Doos (de 2 dames kan je NU waarschijnlijk ook zo omschrijven...)
PS: foto is van 1967, dus bijna 45 jaar geleden...
2cv's will never die !!!
verhaal...
Duintje schreef:Dit is kunstzinnig naakt, en dan mag alles....
Is het verhaal achter de foto bekend ?
Ben wel benieuwd...
...een verhaal was er niet echt te lezen / bekijken... enkel een duits tekstje dat als volgt luidt:
Steigst du jemandem aufs Dach,
gibt es meistens einen "Krach"
...de rest van de foto's in het boekje werden ook voorzien van een kort tekstje in rijm-vorm... (Dach - Krach) ik ken wel wat duits, maar ik begrijp het niet volledig.... is een beetje komisch bedoeld...
ps: ...ben zelf géén naturist hoor en wat die 2 van plan waren met die ladder, weet ik dus ook niet!
2cv's will never die !!!
-
- Heavy user
Re: verhaal...
Vrij vertaald: Als je iemand te veel op de huid zit geeft dat ruzie! .malinka schreef:
...een verhaal was er niet echt te lezen / bekijken... enkel een duits tekstje dat als volgt luidt:
Steigst du jemandem aufs Dach,
gibt es meistens einen "Krach"
...de rest van de foto's in het boekje werden ook voorzien van een kort tekstje in rijm-vorm... (Dach - Krach) ik ken wel wat duits, maar ik begrijp het niet volledig.... is een beetje komisch bedoeld...
ps: ...ben zelf géén naturist hoor en wat die 2 van plan waren met die ladder, weet ik dus ook niet!
Je kunt aan de foto al zien dat dat Duits is.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Re: moet kunnen!!
vertaling: ik pakken een appeltje voor de dorst voor u en u krijgt de peren kado.malinka schreef:oei !!! NAAKT op 2CV.NL, mag dat wel?? ...ikke heb dat dus eerst gevraagd aan Duintje, die vond dat het moest kunnen
see you when you see me