Flying Duckman
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Bedankt voor de complimenten iedereen!
Ik weet nog niet of ik de apk red hoor. Ik heb wel in mijn hoofd zitten het te proberen, mar als hij afgekeurd wordt dan heb ik geen tijd meer om wat te herstellen helaas, maar goed, dan wordt het gewoon een week later.
Want het zou wel heel mooi zijn om naar Citrmobiel te komen natuurlijk.
Ik weet nog niet of ik de apk red hoor. Ik heb wel in mijn hoofd zitten het te proberen, mar als hij afgekeurd wordt dan heb ik geen tijd meer om wat te herstellen helaas, maar goed, dan wordt het gewoon een week later.
Want het zou wel heel mooi zijn om naar Citrmobiel te komen natuurlijk.
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
vandaag bij de RDW geweest voor de herinslag van het chassisnummer en een APK. Het laatste is door tijdgebrek niet gelukt wat wel balen is, want ik had er extra tijd voor vrij gemaakt. Dus uiteindelijk een aantal uur extra zitten wachten.
Dus vandaag besloten dat mijn 2CV garage het verder mag afronden, geeft mij ook wat rust.
Dus volgend weekend rij ik waarschijnlijk pas weer!

en voor op citromobile kunnen jullie deze nog verwachten

Dus vandaag besloten dat mijn 2CV garage het verder mag afronden, geeft mij ook wat rust.
Dus volgend weekend rij ik waarschijnlijk pas weer!

en voor op citromobile kunnen jullie deze nog verwachten

-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Helaas niet, maar ik ga absoluut naar de nationale eenddaagse! dus daar is hij wel te bewonderen!
Over anderhalve week ga ik ook nog een rally doen met de 2CV. Historische rally, niet op snelheid hoor.
Leuk om hem daar tussen de luxe bakken te zetten!
En ik hoop volgend weekend te kunnen rijden, dan gaat hij nog mee naar Oh Oh Renault in Ommen. Maar 20 mei is ook nog het Youngtimer event, daar wil ik ook nog heen, kortom, genoeg bezoekjes te doen nog! Kan ik weer voluit genieten en testen voor de vakantie!
Over anderhalve week ga ik ook nog een rally doen met de 2CV. Historische rally, niet op snelheid hoor.
Leuk om hem daar tussen de luxe bakken te zetten!
En ik hoop volgend weekend te kunnen rijden, dan gaat hij nog mee naar Oh Oh Renault in Ommen. Maar 20 mei is ook nog het Youngtimer event, daar wil ik ook nog heen, kortom, genoeg bezoekjes te doen nog! Kan ik weer voluit genieten en testen voor de vakantie!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: