duck-tuc (°\=/°) aanhanger project. Fotoshoot p39
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 838
- Lid geworden op: do 22 okt, 2009 19:41
- Locatie: Lommel (B)
we zijn begonnen aan de naftbak
die lekte als die vol zat. da was gewoon ne rubber die verduurt was...
en de naftmeter die werkte ook niet. heb me eene nieuwe vlotter gekocht want de oude hadden we doorgemeten maar deed niks dus dan ma een nieuwe en die hadden ze gelukkig op stock liggen.
maar nu zit er ook nog een rubber tussen de vlotter en de bak en die is ook helemaal gescheurd en die hadden ze niet liggen...
dus da probleem zal volgende week ofzo wel opgelost zijn.
die lekte als die vol zat. da was gewoon ne rubber die verduurt was...
en de naftmeter die werkte ook niet. heb me eene nieuwe vlotter gekocht want de oude hadden we doorgemeten maar deed niks dus dan ma een nieuwe en die hadden ze gelukkig op stock liggen.
maar nu zit er ook nog een rubber tussen de vlotter en de bak en die is ook helemaal gescheurd en die hadden ze niet liggen...
dus da probleem zal volgende week ofzo wel opgelost zijn.
- Punky
- Addicted user
- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
- Contacteer:
Je kunt ze het beste vastschroeven.duck-tuc schreef:maar ik heb er enkele vraagjes over,
-hoe worden die bevestigd?
-kan er vuil en water achter blijven staan?
-en is het van aluminium?
Kan, maar kan er ook weer uit. Je kunt ze ook kitten, maar ben ik zelf niet zo'n fan van. Als er dan vocht achter komt, kan het zeker niet meer weg.
Is meen ik alumium ja. Je kunt ze polijsten als dat de onderliggende vraag is.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Belgisch Meester Lasser
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
- Locatie: Antwerp
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
- Locatie: Antwerp
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 838
- Lid geworden op: do 22 okt, 2009 19:41
- Locatie: Lommel (B)
net mijne duck nog eens gewassen,
pff dat doe ik eigenlijk toch niet zo graag...
-binnenin altijd water,
-aan de motorkap scharnier waar altijd water in blijft staan..
-onder de raamrubbers waar water in blijft staan..
weet iemand hier een oplossing voor?
kzat te denken die klep voorin gewoon dicht te kitten (gebruik dat toch nooit)
en die motorkap scharnier ook gewoon een dun kit naatje in te leggen...
of weet iemand nog een beter manier hiervoor?
pff dat doe ik eigenlijk toch niet zo graag...
-binnenin altijd water,
-aan de motorkap scharnier waar altijd water in blijft staan..
-onder de raamrubbers waar water in blijft staan..
weet iemand hier een oplossing voor?
kzat te denken die klep voorin gewoon dicht te kitten (gebruik dat toch nooit)
en die motorkap scharnier ook gewoon een dun kit naatje in te leggen...
of weet iemand nog een beter manier hiervoor?