123-ignition VS W-ignition

Gast

Bericht door Gast » vr 1 apr, 2005 13:45

Om nog iets toe te voegen aan dit onderwerp, sinds vorige week heb ik een
123-UNI (ook geschikt voor 6 volt) in mijn 18PK gebouwd.
Het resultaat is dat het wel een andere motor lijkt.
Echt veel meer kracht in lage en midden toeren, beter oppakken na
schakelen en bochten.
Topsnelheid is niet echt veranderd, maar ik verwacht wel een beter
wind tegen gedrag.
Ik gebruik dit autootje dagelijks omdat het zo leuk rijdt, maar het is nu
nog veel leuker geworden.

André

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9242
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » vr 1 apr, 2005 22:48

Vandaag meegereden in de Patron van Godfried. Dat is de Patron met een Visablok en die W-ignition. Ik moet zeggen dat wil wel. :lol: Heb met een grote :mrgreen: naast Godfried gezeten. wel met zo'n maffe bril op, maar dat is geen overbodige luxe met die kleine raampjes.

Afbeelding

Misschien toch ook maar eens een Patron overwegen, met visa uiteraard... :roll:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

leo top
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 669
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 08:46
Locatie: zuidlaren

Bericht door leo top » za 2 apr, 2005 11:14

Punky schreef:Vandaag meegereden in de Patron van Godfried. Dat is de Patron met een Visablok en die W-ignition. Ik moet zeggen dat wil wel. :lol: Heb met een grote :mrgreen: naast Godfried gezeten. wel met zo'n maffe bril op, maar dat is geen overbodige luxe met die kleine raampjes.

Afbeelding

Misschien toch ook maar eens een Patron overwegen, met visa uiteraard... :roll:
Punky, zet je dit ook even op het 2cvkitcar forum? :D

Gesloten