Merkwaardig startprobleem
-
- Veelvuldig poster
Merkwaardig startprobleem
Als ik mijn Dyane een maand of wat in de garage heb gestald wil hij (zij?) niet starten. Vervolgens duw ik de auto uit de garage en laat haar een uur of wat buiten in de zon staan en ze start binnen een seconde! Wat kan dat wezen?
-
- Veelvuldig poster
Klinkt als probleem met je carburateur. Ik neem aan dat het de accu niet is, dan had je dat zelf al wel uitgevonden.
Tipje: als je snel wilt weten of het je carburateur is, als de auto binnen staat en niet start, verwarm dan even het spruitstuk onder carburateur, dat kan met je handen of met een verfstripper.
Heel even maar, als hij dan start dan weet je dat het je carb is.
Werkt absoluut dit tipje!
Tipje: als je snel wilt weten of het je carburateur is, als de auto binnen staat en niet start, verwarm dan even het spruitstuk onder carburateur, dat kan met je handen of met een verfstripper.
Heel even maar, als hij dan start dan weet je dat het je carb is.
Werkt absoluut dit tipje!
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Vaag verhaal, moet je hem/haar altijd na een paar maand buiten in de zon starten? Wat gebeurt er als het bewolkt is buiten na die paar maand?
Komt het door de warmte buiten of staat op de oprit de voorkant misschien iets omlaag zodat bv. de brandstof makkelijker naar voren loopt?
Komt het door de warmte buiten of staat op de oprit de voorkant misschien iets omlaag zodat bv. de brandstof makkelijker naar voren loopt?
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962