Mijn eendje
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
Ja. Dan is het een pokkeklus! Vooral bij monteren. Door het vrij vloeistof oppervlak zwabbert het alle kanten op. Ik rij de tank eerst zo goed als leeg. En anders evt: slang los bij de carburateur en in een schone PETfles steken. Auto starten en de benzine pompt in de fles. Bij mij stopte de motor vanzelf na ongeveer een liter. Dan zet je de slang weer even terug zodat de carb weer gevuld is enz enz. Dat luikje geeft alleen toegang tot de vlotter, dus als de tank eronder uit moet heb je daar ook niet veel aan
Laatst gewijzigd door dyane_maniac op do 21 jun, 2012 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
David schreef:Ik heb nooit gesnapt dat Citroën daar niet een anderssoortige constructie voor bedacht heeft.
Dat luikje is zo verduveld handig!!
En hoeveel eenden gebruiken die gordels achterin echt????
Ik zit er nog wel aan te denken om gordels achterin m,n eend te maken. Daar zal dan dus ook een andere constructie voor verzonnen moeten worden, bijv aan de onderzijde buiten 2 dikke stalen plaatjes met een gat erin waar de bout doorheen gaat van de gordelsloten (van de dikte van die plaatjes die wel eens bij een trekhaak zitten)
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: wo 18 apr, 2007 14:53
- Locatie: Abbenes
- Contacteer: