Zoals de titel al zegt een anti roesttest waarbij verschillende middelen zijn getest:
http://www.amerikaanseautosite.nl/roest_test.htm
Anti/Roesttest gevonden op het net
- Jeroen-citroen
- Moderator
Anti/Roesttest gevonden op het net
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
Dankzij forumlid Bertje Beige heb ik de RAL code gekregen die het dichts in de buurt van Rouge Vallelunga komt. Via internet een liter RX10 in de RAL kleur besteld. Levertijd 2 a 3 weken maar binnen een week al in huis.
Gisteren voor het eerst aan het smeren geweest (na wegkraben roest en kaalmaken met staalborstel). Ik heb de dorpels behandeld en de motorkapscharnier. Hier aan 't drogen in het zonnetje.

Dat is beter dan zwarte RX10

Ook gekeken naar nieuwe plekken op de dorpels. Dan zie je een heel klein blaasje, als je erop duwt beweegt het, dus geen lasbobbel ofzo. Kaalmaken en daaronder zie je een paar zwarte kleine puntjes, die -als je er op duwt- al helemaal door blijken te zijn. Echt heeeel slecht staal dat immitatiespul.

Gisteren voor het eerst aan het smeren geweest (na wegkraben roest en kaalmaken met staalborstel). Ik heb de dorpels behandeld en de motorkapscharnier. Hier aan 't drogen in het zonnetje.

Dat is beter dan zwarte RX10

Ook gekeken naar nieuwe plekken op de dorpels. Dan zie je een heel klein blaasje, als je erop duwt beweegt het, dus geen lasbobbel ofzo. Kaalmaken en daaronder zie je een paar zwarte kleine puntjes, die -als je er op duwt- al helemaal door blijken te zijn. Echt heeeel slecht staal dat immitatiespul.