De 2cv trofee heeft een nieuw logeeradres GELDERLAND
Moderator: Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
Heel erg bedankt voor alle felicitaties! Onder het mom van een foto zegt meer dan duizend woorden hierbij meer dan 22.000 woorden in beeld samengevat!
Laatst gewijzigd door Rossero op di 18 sep, 2012 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb mij overigens toch het meest verbaasd over het zwarte item, was dat de bedoeling? Of was één van je twee stuurkogelhoesjes al spoorloos verdwenen en zie je nu pas waar hij is gebleven?
Ik ga proberen hem in een on-aangedane provincie te verstoppen maar ik ben het overzicht lichtelijk kwijt...
Ik ga proberen hem in een on-aangedane provincie te verstoppen maar ik ben het overzicht lichtelijk kwijt...
klopt, ik had net nieuwe stuurkogelhoesjes gemonteerd, dus heb deze terug in de trofee gedaan, snoep was lekker....
heb er een eendenvisspelletje bijingedaan.....
het overzicht per provincie...... omdat ik de door mijzelf gesponsoorde trofee zelf 3 keer heb gevonden , heb ik de vrijheid genomen om helemaal opnieuw te beginnen....
dat houd in dat nu Belgie en Nederland weer open ligt met uitzondering van de provincie Gelderland...
ps heb je het stukkie aluminiumplakband ook van de toren gehaald??
heb er een eendenvisspelletje bijingedaan.....
het overzicht per provincie...... omdat ik de door mijzelf gesponsoorde trofee zelf 3 keer heb gevonden , heb ik de vrijheid genomen om helemaal opnieuw te beginnen....
dat houd in dat nu Belgie en Nederland weer open ligt met uitzondering van de provincie Gelderland...
ps heb je het stukkie aluminiumplakband ook van de toren gehaald??
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster