Relaties via deze site
-
- Regelmatige poster
-
- Gebruiker
hallo Guro,
Dat wordt kop of munt heb deze mail ook gehad mijn echtgenote moest er om lachen .....
Hallo
Ik ben Martha, ik zag je profiel op deze website ( forum.2cv.nlIk was geïnteresseerd in de relatie met u. Schrijf naar mijn e-mail ( kassala.martha @yahoo.de ), zodat ikkan u mijn foto's en u meer vertellen over mezelf
martha Kassala.
maar eh voor mij niets......
groetjes Ronald van der Meer
Dat wordt kop of munt heb deze mail ook gehad mijn echtgenote moest er om lachen .....
Hallo
Ik ben Martha, ik zag je profiel op deze website ( forum.2cv.nlIk was geïnteresseerd in de relatie met u. Schrijf naar mijn e-mail ( kassala.martha @yahoo.de ), zodat ikkan u mijn foto's en u meer vertellen over mezelf
martha Kassala.
maar eh voor mij niets......
groetjes Ronald van der Meer
Ronald heeft een 2cv6 1982
-
- Veelvuldig poster
Ik heb het niet zo op Duitse meiden, ik val meer op Franse vrouwen.
Alle gekheid op een stokje, ik vrees toch dat de site lek is en dat iemand alle email adressen buitgemaakt heeft. Het had erger kunnen zijn namelijk dat er een kwaadaardig exploit geplaatst is die de bezoekers met niet gepatchte software besmet met malware. Berucht zijn alle versie van Java die dan misbruikt worden.
Een goede provider laat scrips meedraaien die het gedrag van de site bewaakt. Misschien kan de provider meer opheldering geven over deze zaak.
Alle gekheid op een stokje, ik vrees toch dat de site lek is en dat iemand alle email adressen buitgemaakt heeft. Het had erger kunnen zijn namelijk dat er een kwaadaardig exploit geplaatst is die de bezoekers met niet gepatchte software besmet met malware. Berucht zijn alle versie van Java die dan misbruikt worden.
Een goede provider laat scrips meedraaien die het gedrag van de site bewaakt. Misschien kan de provider meer opheldering geven over deze zaak.
-
- Heavy user
ik heb deze mail niet gehad, maar ik heb in het verleden zo'n e-mail adres aangemaakt met mn kenteken [at] 2cv.nl en daar krijg ik wel regelmatig allerhande spam van.
kun je dat email adres opheffen trouwens? die auto heb ik zoieso niet meer
kun je dat email adres opheffen trouwens? die auto heb ik zoieso niet meer
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Regelmatige poster
dat is het misschien, ik heb mijn e-mail niet openlijk op deze site gezet ^^Kulio schreef:Ik heb het niet zo op Duitse meiden, ik val meer op Franse vrouwen.
Charleston uit 1983, aka mijn lieve Charlie <3
het kuikentje groeit langzaam op!
''when people say ''duck'' I say: WHERE?!?!''
het kuikentje groeit langzaam op!
''when people say ''duck'' I say: WHERE?!?!''
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb hem ook niet gehad, heeft ze ook een broer?
op een forum dat ik beheerde boden talloze poolse vrouwen zich aan met afbeelding, na elke update was het 2 weken over... dan waren ze er weer... forum maar opgeheven bij gebrek aan belangstelling, of ja, verkeerde belangstelling.....
op een forum dat ik beheerde boden talloze poolse vrouwen zich aan met afbeelding, na elke update was het 2 weken over... dan waren ze er weer... forum maar opgeheven bij gebrek aan belangstelling, of ja, verkeerde belangstelling.....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU