Groene Zonneklep (omhoog bij open dak) echt zo zeldzaam???
- Canard rouge
- Gebruiker
-
- Moderator
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
topicje word weer aangehaald ergens anders dus zal ik deze hier even terug in actie zetten .
gaat over dit ding dan weer maar met of zonder kleur al dan niet doorschijnend .
somige zouden hem zelf gaan maken andere hadden er mischien liggen .
en nog andere wisten er wel waar je het kon kopen al dan niet je knip waar je soms van achter over viel als je de prijs zag .
we hebben het weer over dit ding .
gaat over dit ding dan weer maar met of zonder kleur al dan niet doorschijnend .
somige zouden hem zelf gaan maken andere hadden er mischien liggen .
en nog andere wisten er wel waar je het kon kopen al dan niet je knip waar je soms van achter over viel als je de prijs zag .
we hebben het weer over dit ding .
see you when you see me
-
- Beginner
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Beginner
De zonneklep/windvanger hebben we gemaakt om de oranje meer of minder vast moet bevestigen en deze heel gemakkelijk te de- en monteren is.
Dit doordat deze gemaakt is van het voorste deel van het dak.
Het is gewoon eenvoudig onderdeel en je wisselt het gemakkelijk tussen de div. eenden.
(hebben er namelijk meerdere)
Daarbij is het ook fijn dat je niet heel de tijd de wind in je nek hebt. (we zijn namelijk vrij groot )
Dit doordat deze gemaakt is van het voorste deel van het dak.
Het is gewoon eenvoudig onderdeel en je wisselt het gemakkelijk tussen de div. eenden.
(hebben er namelijk meerdere)
Daarbij is het ook fijn dat je niet heel de tijd de wind in je nek hebt. (we zijn namelijk vrij groot )
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Duidelijk verhaal. Alleen dat het een los onderdeel is vind ik juist een nadeel van de constructie. Als je met het dak dicht rijdt, moet je het ergens opbergen en als je half open rijdt kun je hem niet gebruiken. Ik ga dus voor de vaste constructie. Maar die van jou is slim bedacht en ziet er goed uit.
P.S. die oranje nog verkocht?
P.S. die oranje nog verkocht?
Schultenbräu das ist mein Bier !