ik ben het nu al zo lang aant zeggen en nu wil ik er dus aan gaan beginnen :p
begin mij er dus serieus aan te storen :p
k wil mn motor en motor ruimte onder handen gaan nemen.
mijn bedoeling is dus om alles terug zuiver te maken van de motor zodat het precies weer een nieuwe is,
hoe kan ik dit het beste aanpakken??
dacht heel de blok eruit, en alles stuk voor stuk los halen en afgebrokkelde lak en roest van de uitlaten enzo stralen en op nieuw spuiten..
maar qua motor ken ik haast niks, moet ik ergens speciaal op opletten als ik die eruit haal?
wat moet er allemaal los gehaald worden van de motor?
gewoon beginnen! als je echt vast loopt of ergens mee in de problemen zit kijk ik wel of ik een keer langs kan komen,en proberen wat te helpen. volgens mij is dat niet zo heel ver weg!
amaai, dat is idd een pak beter,
maar ik heb daarstrak eens gekeken en ik denk dat ik ineens alles aan ga pakken en terug opnieuw ga beginnen met alles..
hoe die nu erbji staat, die is niet helemaal uit elkaar geweest (body off enzo)
en nu zit ik te denken het chassis en alles ineens te doen en de vaste kas langs de onderkant tegoei behandelen, heb da nu ook gedaan ma terwijl de carroserie nog opt chassis zat
k heb schrik dat ik anders achter een paar jaar nieuwe vloer enalles erin kan gaan lassen en nu is nog alles origineel en in goede staat eigenlijk...
de assen enzo zit ook lichtjes roest op enzo, en dan kan ik beter alles ineens aanpakken, dan ben ik er weer voor jaren vanaf...
maar dan wacht ik nog tot na de zomer, dan kan ik nog effe genieten deze zomer
David schreef:Heb ik ook gedaan, zomers rijden, in de winter uit elkaar!
idd, k heb gezien dat de assen enzo allemaal lichtjes roest op komt,
en de bodem enzo is nog niks na gedaan enzo, en ik wil nu ineens alles aanpakken en helemaal uit elkaar halen,