Herkenbaar JanR. Ik zie er gek genoeg een beetje tegenop om na al mijn las en spuitwerk weer in hele mooie eend te rijden. Mijn eenden zijn nooit mooi geweest en hoefde mij zodoende nooit zorgen te maken om een krasje of deukje.
Heb jij nou 2 Diaantjes Jan? Ik dacht foto's voorbij te hebben zien komen van een licht bruine en een donker bruine Diaan?
Reviseren of niet?
- summersnoek
- Regelmatige poster
Nee ik heb 1 Dyaantje, een beige Colorado, die bruine is een jeugdfoto, die kleur Or Sombre, had de Dyane van mijn Vader.
Overigens is die auto allang gesloopt, kenteken is niet meer aktief (RDW). Er rijden in Nederland, zover bekend nog 2 Dyanes in die kleur rond, 1 in de buurt van Haarlem, en de ander in Tilburg (Adje vd Berg) bekend van Paul de Leeuw heeft er 1 in die kleur
Overigens is die auto allang gesloopt, kenteken is niet meer aktief (RDW). Er rijden in Nederland, zover bekend nog 2 Dyanes in die kleur rond, 1 in de buurt van Haarlem, en de ander in Tilburg (Adje vd Berg) bekend van Paul de Leeuw heeft er 1 in die kleur
Geen eend, maar een Dyaantje (beige colorado)
http://dyaantje.blogspot.nl/
http://dyaantje.blogspot.nl/
-
- Veelvuldig poster
Het blijkt maar weer, iedereen is verschillend. Er zijn mensen die hekel hebben aan sleutelen, maar het wel leuk vinden om een Eend te rijden (hekel of geen tijd). Die categorie gaat niet zelf restaureren. Anderen stoppen hun ziel en zaligheid in het sleutelen, hoewel zo ook niet altijd de vereiste tijd er voor willen vrijmaken.
Als je in de eerste categorie zit, verkoop dan een gammele auto aan een sleutelaar voor weinig geld en koop een opgeknapt exemplaar terug. Maar ja dat kost het een en ander. En als je dat geld niet wilt of kan besteden, dan houdt het even op totdat de auto er zelf mee ophoudt.
Een Eend is net als alle andere auto's. Hij kost geld, maar vaak minder dan andere auto's. En eendrijden is een belevenis apart.
Als je in de eerste categorie zit, verkoop dan een gammele auto aan een sleutelaar voor weinig geld en koop een opgeknapt exemplaar terug. Maar ja dat kost het een en ander. En als je dat geld niet wilt of kan besteden, dan houdt het even op totdat de auto er zelf mee ophoudt.
Een Eend is net als alle andere auto's. Hij kost geld, maar vaak minder dan andere auto's. En eendrijden is een belevenis apart.
Geen injectie
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
-
- Gebruiker
Hoi Kulio, daarmee sla je spijker op z`n kop...Ik vind het juist leuk om een slechte auto te kopen en daarmee gewoon ergens mee beginnen(basis)ook leer je gaandeweg je auto erg goed kennen en haal je (mede dank zij jullie output)heel veel kennis van het forum nooit gedacht dat ik dit kon tanks voor allen!
Gr Ronald
Gr Ronald
Ronald heeft een 2cv6 1982