Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
Een Renault Kangoo, heb het aan bod om haar te ruilen voor een Citroen Saxo
Geen eend, maar een Dyaantje (beige colorado)
http://dyaantje.blogspot.nl/
http://dyaantje.blogspot.nl/
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Regelmatige poster
Wij hebben naast de Dyane nog 2 andere auto's:
- Ford Mondeo Wagon 2.5 turbo (2008), snelle reisauto. De motor is van Volvo, zo'n fijne 5 cilinder met roffel (die je in de auto helaas niet hoort door alle isolatie). Als ik een paar dagen Dyane heb gereden en stap dan weer in deze dan voelt het als een soort lancering als je optrekt. Remmen is ook ineens een heel andere gewaarwording (dan ben ik blij dat ik m'n gordel omheb anders plet ik m'n neus tegen de voorruit).
- Fiat Panda Ed. Cool (2007), lekkere auto voor de korte afstanden, wordt 95% door mijn vrouw gebruikt.
Sorry, geen Citroen's
Heb wel een moderne-Citroen wens t.v.v. de Ford Mondeo...een DS5...prachtige auto! Maar de Ford bevalt wel erg goed en een nieuwe DS5 is wel errug duur...iets teveel bijbetalen Misschien over een jaartje een jong gebruikte?
- Ford Mondeo Wagon 2.5 turbo (2008), snelle reisauto. De motor is van Volvo, zo'n fijne 5 cilinder met roffel (die je in de auto helaas niet hoort door alle isolatie). Als ik een paar dagen Dyane heb gereden en stap dan weer in deze dan voelt het als een soort lancering als je optrekt. Remmen is ook ineens een heel andere gewaarwording (dan ben ik blij dat ik m'n gordel omheb anders plet ik m'n neus tegen de voorruit).
- Fiat Panda Ed. Cool (2007), lekkere auto voor de korte afstanden, wordt 95% door mijn vrouw gebruikt.
Sorry, geen Citroen's
Heb wel een moderne-Citroen wens t.v.v. de Ford Mondeo...een DS5...prachtige auto! Maar de Ford bevalt wel erg goed en een nieuwe DS5 is wel errug duur...iets teveel bijbetalen Misschien over een jaartje een jong gebruikte?
In bestelling: Citroën ë-C4 Shine in Elixer Red
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
- summersnoek
- Regelmatige poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Regelmatige poster
Ha David. Wel allebei Volvo motor alleen jij rijdt diesel en ik benzineDavid schreef:Wel grappig dan hebben we dezelfde motor in onze auto's zitten....
En 7 jaar leeftijdsverschil:-)
Die van mij is dezelfde motor als in de V70 2.5T of T5 met 220pk standaard. Is een tikkie gekieteld naar 269pk en (nog belangrijker) 410Nm.
Maaruhh, is de motor in jou Volvo niet een VW/Audi 5-cilinder? Die is nml. ook een tijdje in de V70 geleverd. Fijne motoren trouwens.
In bestelling: Citroën ë-C4 Shine in Elixer Red
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
ZZkentekens werden afgegeven aan auto's die niet aan de wegenveerkeerswet (vroegere RDW?) voldeden, bv. Die alleen remmen op 2 wielen hadden.marcopr schreef:Is de Austin al lang in de familie? Mooi zo een zz kenteken, gekregen toen nl van de provinciale kentekens afstapte.
Hoe dat nu gaat weet ik niet. Iemand anders?
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
Klopt idd.Dennis-Caro schreef:Ha David. Wel allebei Volvo motor alleen jij rijdt diesel en ik benzineDavid schreef:Wel grappig dan hebben we dezelfde motor in onze auto's zitten....
En 7 jaar leeftijdsverschil:-)
Die van mij is dezelfde motor als in de V70 2.5T of T5 met 220pk standaard. Is een tikkie gekieteld naar 269pk en (nog belangrijker) 410Nm.
Maaruhh, is de motor in jou Volvo niet een VW/Audi 5-cilinder? Die is nml. ook een tijdje in de V70 geleverd. Fijne motoren trouwens.
Supermotor!