Ja! Smakelijk !hvdh schreef:André Post schreef:De pomp werkt als tijdens het starten benzine komt uit het slangetje wat normaal aan de carburateur zit.
Dus voor niks m'n mond vol benzine?
AK400 1975
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.Gerard2cv schreef:Daarom kan je beter aan de vulpijp blazen,als je je mond met een doek afsluit
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Ondanks hard zuigen aan de benzinepomp (baaahhh) wilde mijn motor niet starten. Dus maar de standaard punten opnieuw langs gelopen.
Bougies vonken prima, spaning op de bobine, onsteking opengelegd en bleek lekker smerig vanbinnen. Met behulp van de voorraad van AZL57 (bedankt!) 'nieuwe' contactpuntjes en condensor ingebouwd. Mooi afstellen en opnieuw starten. Helaas, pindakaas!!!
Dus benzinepomp losgeschroefd en open gemaakt. Viel reuze mee wat ik tegenkwam. Nu de onderdelen nog lekker schoonmaken en opnieuw inbouwen. Ben natuurlijk benieuwd of het euvel hiermee verholpen is en de motor wel start. Zaterdag weet ik meer.
Duimen maar.
Bougies vonken prima, spaning op de bobine, onsteking opengelegd en bleek lekker smerig vanbinnen. Met behulp van de voorraad van AZL57 (bedankt!) 'nieuwe' contactpuntjes en condensor ingebouwd. Mooi afstellen en opnieuw starten. Helaas, pindakaas!!!
Dus benzinepomp losgeschroefd en open gemaakt. Viel reuze mee wat ik tegenkwam. Nu de onderdelen nog lekker schoonmaken en opnieuw inbouwen. Ben natuurlijk benieuwd of het euvel hiermee verholpen is en de motor wel start. Zaterdag weet ik meer.
Duimen maar.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Het membraan ziet er goed uit. Geen scheuren of gaatjes (op 6 na), maar misschien moet ik geen risico nemen nu hij toch open ligt. Een 'nieuwe' kost waarschijnlijk niet de hoofdprijs.Geert schreef:gecontroleerd op scheuren of gaatjes?
Heb je nog een bruikbare over?
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
He, die ken ik niet. Heb je misschien een adres voor mij?Geert schreef:Misschien moet je even over de grens wippen naar Brüggen
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Kan iemand mij helpen aan het RAL-nummer van de kleur Beige Vanneau AC 083? De plaatselijke verfboer kan het nummer niet achterhalen en wil gaan vergelijken met het gespoten plaatwerk. Helaas is die niet meer zuiver van kleur.
Dus: wie kan mij helpen aan het juiste RAL-nummer van AC 083?
Dus: wie kan mij helpen aan het juiste RAL-nummer van AC 083?
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
Dat is het AC nummer, maar hij had graag het RAL nummer ....AZL57 schreef:ook de binnenkant van je deuren niet? Ook even bij autoschade bedrijven vragen voor de verf ze moeten alleen de oude recepten nog hebben. Dan kunnen ze het maken. Klerucode staat op rond alu-plaatje onder de motorkap. (tenzij deze auto dat al niet meer had).
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
heb je hier wat aan : http://www.ralkleur.nl ? de ralkleuren die het dichtst in de buurt komen kan je dan in een verfwinkel in het echt vergelijken met de kleur van je auto, neem bijvoorbeeld het driehoekje mee wat tussen voorspatbord en motorkap zit.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 249
- Lid geworden op: di 10 aug, 2010 18:00
- Locatie: Heerlen
- Contacteer:
Juist Geert! Het AC nummer heb ik natuurlijk, nu nog de RAL vertaling. Het vergelijken met een stukje bestaand vind ik geen lekkere oplossing. Het wordt mij dan teveel een gok en uit julllie reactie's begrijp ik dat er ook geen nummer is.Geert schreef:Dat is het AC nummer, maar hij had graag het RAL nummer ....
De suggestie van AZL57 vind ik een goeie. Ik ga eens navragen bij een schadeherstelbedrijf. Kijken of zij hem uit hun systeem kunnen toveren.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal