benzinemeter
-
- Veelvuldig poster
benzinemeter
mijn benzinemeter merkt niet, heeel af en toe springt m eens aan, 2x gebeurd op 2jaar ofzo...
ik heb al een nieuwe vlotter gestoken in de benzinebak,
heb de kabel al gecontroleerd onder de achterzetel,
ik denk dat het ergens achter het dashbord zit.
weten jullie of dit een makkelijke klus is om er bij te kunnen?
het is best vervelend, ik ga altijd tanken voor ik vertrek, speel save, en als het ver is stop ik onderweg regelmatig om te tanken,
maar toch wil ik dit nu gemaakt hebben...
ik heb al een nieuwe vlotter gestoken in de benzinebak,
heb de kabel al gecontroleerd onder de achterzetel,
ik denk dat het ergens achter het dashbord zit.
weten jullie of dit een makkelijke klus is om er bij te kunnen?
het is best vervelend, ik ga altijd tanken voor ik vertrek, speel save, en als het ver is stop ik onderweg regelmatig om te tanken,
maar toch wil ik dit nu gemaakt hebben...
-
- Veelvuldig poster
da heb ik er al eens uitgehaald... ne pak kabels, welke is het haha...supercees schreef:als je de accu eruit haalt en dan de bak waar hij in staat, dan kom je bij de achterkant van je dashboard.
ik heb hetzelfde probleem bij alle drie de eenden, maar iets houdt mij ook tegen om er aan te beginnen...
Het is een vervelende storing, het handigste is om gewoon na elke 300 km te tanken, wil je op safe dan hou je iets minder aan, kan niet misgaan en je voorkomt een hoop gezoek en gedoe
Geen eend, maar een Dyaantje (beige colorado)
http://dyaantje.blogspot.nl/
http://dyaantje.blogspot.nl/
-
- Veelvuldig poster
dat heb ik idd gezien dat er gele, bruine blauwe... en dergelijke op zitten..backfire schreef:Duck-tuc, meeste zijn groen, maar er zit ook meestal een gekleurde huls om het uiteinde. Daarmee kan je de draad terugvinden als je een schema hebt. Kleurenschema is te vinden op 2cv.nl volgens mij bij onderhoud?
zal het eens zoeken