Maus0611 schreef:Nee dat klopt niet. Je moet de speakers aansluiten op die andere draden, groen wit grijs en paars. Zo kun je 4 speakers aansluiten, kijk even in de gebruiksaanwijzing of óp de draden welke je moet hebben. Je hebt nodig Front L en Front R. Rear L en R gebruik je in principe alleen als je ook speakers achterin hebt.
Zorg dat je de speakers gelijk aansluit. Als je de plus(rood) van de ene speaker op bijvoorbeeld Groen-gestreept aansluit, moet je de plus van de andere speaker ook op een gestreepte draad aansluiten. Anders staan ze uit fase en krijg je geen goed geluid.
Pas goed op dat de niet gebruikte draden voor Rear afgeplakt zijn, als deze ergens metaal raken is het einde radio!
Ik bedoelde het anders, ipv zwart op zwart bedoel ik dat neg wel op neg moet!
Dus de wit-grijze voor linksvoor op zwart en de grijze voor linksvoor op rood en de wit-zwarte voor rechtsvoor op zwart en de zwarte voor rechtsvoor op rood.
Beide frontspeakers heb ik nu dus juist aangesloten precies zoals beschreven staat in de gebruiksaanwijzing, maar ze geven geen geluid en na een tijdje geeft het display "amp-error" aan! En als ik de speakers loskoppel (geeft hij uietaard ook geen geluid!
) maar geeft het display ook na een tijdje "amp-error" aan!
Lijkt me dus een deffect in de radio? Net zaterdag gekocht!!!
Pfffff