Bericht
door hobbes » ma 29 apr, 2013 22:17
Vanavond weer eens met de deuren bezig geweest, ook de scharnieren zijn helemaal uit elkaar geweest ( dat heeft de eendenboer die ook het verzinken doet gedaan en ik kreeg keurig een zakje metalle onderdelen terug) maar ze hadden ook de scharnieren voor me mee verzinkt, leuk maar dan passen de pennen niet meer... daar een paar dagen mee bezig geweest en ook met het puzzeelen hoe alles weer in elkaar moest. Ik misste ook een paar boutjes, die ik gelukkig bij de schroefjesboer hier op het dorp weer kon kopen en ik moest ook een nieuw plaatje maken met 2 moertjes erop die in de deurstijl gingen.
De achterklep met de mooie tentstok heb ik er weer opgezet. Omdat ik toch nog aan het lassen was heb ik mteen de gebroken splitpen van de motorkap gelast.
Ik had ook al een tijdje ruzie met de motorkap vergrendeling,heb er vanavond een andere kabel opgezet en het zit nu naar behoren.
De 2 stoelrailtjes heb ik met 4 lange gewone bouten vastgezet met onderaan een ring en een moer ( normaal zitten ze aan de bodemplaat vastgeschroefd, maar dat gaat nu niet want daar zat verzinksel)
wat nog te doen : de achterbank aanpassen en monteren ( zat met 4 boutjes vast)
gordels voor en achter, verwarmingsregelaar, gasplank weer monteren+ stangetje, onderzijde afkitten ( maar dat doe ik elders want ik thuis geen heftruck / brug) bedrading nakijken ( morgen haal ik de accu van de trekker op)
en nog een heleboel van die kleine dingetjes.
Ik heb me zelf de doelstelling gesteld dat ie begin juni moet rijden.
met eendige groeten,