Achterlichten
Achterlichten
Ik ben bezig met het restaureren van een 2cv6 club. Ik ben bijna klaar dus heb alle verlichting aan gesloten, maar nu heb ik een probleem. De achterlichten doen helemaal niks. 1 achterlicht heeft het even gedaan maar nadat ik wat met de draadjes zat te prutsen deed geen enkel lampje het meer. De remlichten doen het ook niet. Hoe kan dit? Wie kan mij helpen?
AK 400 in restauratie.
2cv6 rijdende onderdelen donor.
-
- Gebruiker
-
- Gebruiker
Vandaag ff met de eend bezig geweest. Ik heb het probleem nog niet kunnen oplossen want er is een zekering kapot. Maandag ga ik er mee aan de slag want het is het laatste wat nog moet gebeuren voordat ie naar de APK kan. Kijk voor foto's
op http://www.picturetrail.com/abr2cv

AK 400 in restauratie.
Vandaag alle problemen met de lichten opgelost. Ik ben er ook achter gekomen waarom de zekering kapot was. Ik had een draad over en dacht dat die draad een massa was. Dus ik had die verbonden met de massa van de tankvlotter (ik heb een massakabel aangelegd om van al het gedonder af te zijn) Maar daardoor sprong een zekering. Een paar lampjes vervangen doet ook wonderen. Lampjes van de stadlichten, alle knipperlichten, remlichten en achterlichten waren allemaal kapot
. Maar alle problemen zijn nu opgelost dus ik kan morgen naar de APK
. Hopen dat ie in 1 keer wordt goedgekeurd.

AK 400 in restauratie.