motorproblemen: opgelost??
- André Post
- Heavy user
Voor de voetpakking, controleer alle pasvlakken of ze wel goed vlak zijn, ook het spruitstuk zelf.
Die kunststoffen dikke wil ook wel eens vervormen, gewoon vlakken met schuurpapier op een glasplaat.
Die kunststoffen dikke wil ook wel eens vervormen, gewoon vlakken met schuurpapier op een glasplaat.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
nee, het is een ramp, het past allemaal nét niet en het blijft lekken. Zelfs met uitlaatkit.TB schreef:De genoemde klemmen heb ik wel goede ervaringen mee. Maar ze zijn wel aan de prijs. Helpt het niet als je de klemmen allemaal los maakt en dan een voor een een beetje aandraait? Dan sluiten de delen misschien beter aan.
De dikke pakking heeft een compleet patroon van de voet van de carburateur zichtbaar erin staan...
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- André Post
- Heavy user
Als de originele klemmen al een paar keer te vast hebben gezeten zijn ze zo vervormt dat afsluiten nooit meer lukt.
Veel bij uitlaten meegeleverde klemmen duwen alleen maar de pijpen ovaal.
Veel bij uitlaten meegeleverde klemmen duwen alleen maar de pijpen ovaal.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb die klemmen uit zutphen en je kunt ze meerdere keren (zo vaak je wilt) gebruiken zonder de boel weer in orriginele vorm te slaan. heb ée'n van de eerste series en die heb ik nog wel een beejte moeten aanpassen. ze waren net te groot en klemde dus niet goed. gewoon met de flex wat matereriaal weggehaald en ze passen goed nu. wat ik begrepen heb is dit probleem tegenwoordig opgelost.
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it
Klopt, probleem zat m toen vooral in de 47mm. Die was echt veel te ruim. Laatste keer dat ik ze kocht pasten ze prima.j b schreef:ik heb die klemmen uit zutphen en je kunt ze meerdere keren (zo vaak je wilt) gebruiken zonder de boel weer in orriginele vorm te slaan. heb ée'n van de eerste series en die heb ik nog wel een beejte moeten aanpassen. ze waren net te groot en klemde dus niet goed. gewoon met de flex wat matereriaal weggehaald en ze passen goed nu. wat ik begrepen heb is dit probleem tegenwoordig opgelost.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: