nieuwe achter opbouw
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
sorry, het zal aan mij liggen, maar ik kan het onderwerp 'limo eend niet vinden" Ik vind de zoek functie op dit forum sowieso niet makkelijk. Pas als je precies weet wat je in moet tikken kom je bij het gezochte onderwerp, maar dan weet je al wat je zoekt en is het eigelijk niet nodig om op te zoeken.
-
- Regelmatige poster
in Engeland is een webshopleverancier die verzinkte chassis levert voor zowel 2cv als acadyane (heeft een verlengde wielbasis) als mogelijkheid van levering van chassis op iedere gewenste lengte ....
ik meen dat het niet toegestaan is namen van leveranciers te vermelden, dus noem ik geen naam - wil je die graag weten, stuur dan een pm
ik meen dat het niet toegestaan is namen van leveranciers te vermelden, dus noem ik geen naam - wil je die graag weten, stuur dan een pm
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Het pick-up camper idee is inderdaad een handig ding. Je hebt minder gewicht en kunt brandstof besparen als je de camper opbouw thuis laat. Wel moet je een goed systeem bedenken om de opbouw telkens te plaatsen. Voordeel is weer dat je de opbouw iets meer uit kunt laten steken, waardoor je het met een standaard chassis af kunt.
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken, zelf ga ik ook een reis/raid eend bouwen.
De achterdeurtjes wil ik wel houden, dit lijkt mij wel handig om overal makkelijk bij te kunnen.
Waar ik aan denk is ongeveer als onderstaande eenden.
Aan de voorzijde een afneembaar polyester dakje, en achteraan polyester dak dat omhoog kan. beetje als Westfalia.

De achterdeurtjes wil ik wel houden, dit lijkt mij wel handig om overal makkelijk bij te kunnen.
Waar ik aan denk is ongeveer als onderstaande eenden.
Aan de voorzijde een afneembaar polyester dakje, en achteraan polyester dak dat omhoog kan. beetje als Westfalia.

Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
-
- Heavy user
dat ziet er nog niet slecht uit??? of zijn foto's weer misleidend? zo van de foto's ben ik jaloers op dat achterkantje!!!frenkie schreef:Vanmiddag de stap genomen om mijn eendje doormidden te slijpen. Het achterste deel vervalt dus. Nu nog weer zien hoe ik het voorste deel weer RDW waardig krijg.
wat gaat er met dat kontje gebeuren?
(of ik moet mijn kontje ook vervangen voor een uitbouw haha)
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ja lekker kontje! De reservewielbak is doorgeroest verder een aantal slechte delen (vierkant) er uitgeslepen, ga ik niet meer aan lassen. Onderkant raamstijl links verrot en rechts beetje roest. verder nog wel hard en goed getectyleerd, maar mij te veel werk en dus voor de verkoop of ruil. Achterlichten gaan in de herbruik, raampjes los verkopen.