Meteen maar met de moeilijkste remleidingen begonnen, die door de achteras, m.b.v. een bezemsteel de krullen gemaakt plaatjes over gezet en tot mijn verbazing viel de M7 bout gelijk door het gat......

Hierdoor een beetje overmoedig geworden heb ik op de 2e een uur liggen prutsen.
Uiteindelijk met een stukje lasdraad om de bout heen gewikkeld floepte de M7 bout zowaar op zijn plek.....
De originele remcilindertjes en zuigertjes ook maar meteen vervangen (was waarschijnlijk niet nodig)..
Ga ze misschien nog eens nader inspecteren..
Heb wel de originele remvoeringen teruggeplaatst, deze zijn gewoon nieuw....

Daarna nog eens naar de hoofdremcilinder gekeken, deze bleef eerst plakken maar vandaag werkte hij weer als vanouds.... Remvloeistofpotje schoongemaakt "van binnen" zwarte drap eruitgehaald... Morgen ga ik haar ontluchten, dan zien we het resultaat.........