LPGo's Ami 8 berline 09-80-MS
-
- Gebruiker
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Missie volbracht......... Vandaag aangekomen in Alcaniz. Via sluip-door kruip-door weggetjes vanuit Lourdes over de Pyreneeën gereden toch nog 2000m hoog....
Hebben ervoor gekozen om dit keer op een camping in de buurt te gaan staan en door een dubbele boeking hebben we nu een huisje met wc douche en airco.........
Volgens mij is het treffen 1 grote kolkende hitte, we gaan er straks naartoe...
ps. huisje ligt 10 meter van het zwembad van de camping.... wat wil je nog meer, ja een meer is er ook nog 50m lopen.....
Zag een hoop forum leden net voorbij rijden in Alcaniz.... Tom Duckpower kwam met de dorpels bijna aan de grond toen hij een rotonde aan het nemen was en de ritssluiting van van Vellers Caravan reed achteraan.....
Hebben ervoor gekozen om dit keer op een camping in de buurt te gaan staan en door een dubbele boeking hebben we nu een huisje met wc douche en airco.........
Volgens mij is het treffen 1 grote kolkende hitte, we gaan er straks naartoe...
ps. huisje ligt 10 meter van het zwembad van de camping.... wat wil je nog meer, ja een meer is er ook nog 50m lopen.....
Zag een hoop forum leden net voorbij rijden in Alcaniz.... Tom Duckpower kwam met de dorpels bijna aan de grond toen hij een rotonde aan het nemen was en de ritssluiting van van Vellers Caravan reed achteraan.....
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Zij heeft het goed gedaan en (voor mijn gevoel ging) ze steeds harder lopen, Over de Pyreneeën had ze toch wel wat moeite maar toen ik daarna ging tanken kwam er een 2cv aan met een 800+ kg caravan erachter, hoe ze dat geflikt hebben weet ik nog steeds niet....Michiel van G. schreef:Geweldig dat je het hebt gehaald, met een Ami die zo lang heeft stilgestaan!
Ging ze gedurende de rit beter rijden? Als in inrijden?
Terug naar de Ami......
Sinds de aankomst hier kwamen er akelige geluiden vanonder de motorkap en ook het slijten van de koppeling gaat wel heel erg snel... Vanmorgen eens naar mijn V snaar gekeken (ik zweer thuis leek tie 100% in orde)
Deze vanmorgen maar eens gewisseld....... had 2 stuks reserve bij me..
het geluid lijkt nu weer op een eende achtige, alhoewel ik toch denk dat de lagers en of oliepomp niet meer helemaal fris zijn...... (lees: hoop dat ik ermee thuis kom)
Verder heb ik hier een koppelingsset gekocht in het allerergste geval kan ik deze dus wisselen. Ik denk dat de koppelingsplaat er hetzelfde uitziet als de V-snaar......
Nog enkele leuke reacties gehad van mensen die de auto konden van het forum.....
Rest mij om nog enkele schokkende foto's van moordpartijen onderweg te laten zien...