Gaskabel smeren. OPGELOST!
Nou maar als je elk nieuw onderdeeltje zelf nog moet gaan controleren en modificeren
om het enigszins passend en gangbaar te maken............ pfffff
Vroeger was dit het mooiste gedeelte van een restauratie; allemaal nieuwe onderdelen erop zetten en gaan met die banaan, dat wordt tegenwoordig dus ook al behoorlijk verziekt.......
om het enigszins passend en gangbaar te maken............ pfffff
Vroeger was dit het mooiste gedeelte van een restauratie; allemaal nieuwe onderdelen erop zetten en gaan met die banaan, dat wordt tegenwoordig dus ook al behoorlijk verziekt.......
-
- Gebruiker
-
- Gebruiker
Dan zou ik in de Médoc maar eens gaan kijken voor een andere kabel, denk dat deze een heel eind versleten is. Pas wel op met alle namaak-rommel, maar dat staat eerder in dit topic al vermeld !Sable Blanc schreef:@ Rusty: Dit heb ik nu gedaan.... maar vind de kabel nog stroef......rusty schreef:smeren is geen probleem , paar drupjes olie erin en klaar!
Er is inderdaad zo enorm veel imitatie rotzooi!!
Maar nou net de kabels vallen wel mee, qua passing en dergelijke.
Die zijn redelijk te pruimen.
Ik was gisteren bezig met nieuwe slotjes en slotpennen voor achterklep en deuren.
Had die een paar jaar geleden in Fechta gekocht in Duitsland op de open dag.
Had geen reserve sleutel voor de deuren (heb nu nog Ronis!) dus wilde de slotjes en slotpennen wisselen. Mijn hemel wat een drama!!!
Zulke troep! Slecht kwaliteit gebruikte materialen, mega slechte passing. Gestoord word je ervan!!!
Maar nou net de kabels vallen wel mee, qua passing en dergelijke.
Die zijn redelijk te pruimen.
Ik was gisteren bezig met nieuwe slotjes en slotpennen voor achterklep en deuren.
Had die een paar jaar geleden in Fechta gekocht in Duitsland op de open dag.
Had geen reserve sleutel voor de deuren (heb nu nog Ronis!) dus wilde de slotjes en slotpennen wisselen. Mijn hemel wat een drama!!!
Zulke troep! Slecht kwaliteit gebruikte materialen, mega slechte passing. Gestoord word je ervan!!!
-
- Gebruiker