Het vervelende dingen topic...

Voor gesprekken over andere auto's, het weer, nieuws of weer wat anders.
De grote verzamelbak van het forum.
BasvanEerden
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door BasvanEerden » zo 6 okt, 2013 15:53

azuiper schreef:je hebt je burton verkocht, je hebt er veel plezier aan gehad ... en je plaatst het bericht in "het vervelende dingen topic " ??? ..... ik snap het even niet ....
Omdat hij toch met pijn weg gaat. Om medische reden kon ik er niet goed mee rijden.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak

tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door tinouck » vr 11 okt, 2013 01:41

Vandaag(donderdag10/10) in mijn brievenbus incl postzegel, een annonieme per computer gemaakte brief van 1,5 kantje met dreigementen over mijn autotjes mogen ontvangen.
De helaas zieke persoon die mij dit stuurt wist nog veel meer te vertellen over mij :roll: :( :?
Eng :!: :!: , heb meteen melding gemaakt op het politiebureau, de brief is door hun gecopieerd!, en mijn telefoonnummer achtergelaten , de wijkagent gaat contact met mij opnemen( hopelijk snel mogelijk :oops: ) , dan nodig ik de man bij mij thuis om over deze ''leuke'' brief te praten.
Waarom moeten mensen toch zo jaloers/gemeen naar elkaar toe zijn? , want ik had oa 2 vergunningen(dat schreef de briefschrijver, en nog zoveel meer :roll: ) ( ze zijn nog gewoon verkrijgbaar zonder wachttijd hier), en de straat is ook nog redelijk beplaatst.
oh ja en terloops werdt aan t eind van de brief zachtjes uitgedrukt dat men mijn autotjes geen aanwinst voor de straat vindt.
Duidelijk een gefrustreerde buur!
Maar leuk is anders!
ik koppel voor mezelf dit nu ook aan de vernieling die destijds een aantal jaren terug is gedaan aan mijn ene eend. ( toen ook aangifte van gedaan)

schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door schroef » vr 11 okt, 2013 07:25

Vervelend zo'n buur. Hopelijk wordt het snel opgelost. Zien je auto's er dan zo slecht uit, of houdt de buur niet van Eenden?

schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door schroef » vr 11 okt, 2013 07:27

Gisteren een bekeuring gekregen voor te snel rijden in de stad met een brandweerwagen (een echte). Waar is de tijd gebleven dat brandweeerwagens niet bekeurd werden. Moet 'm ook nog zelf betalen. Niet leuk.

dezilverlinde
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Contacteer:

Bericht door dezilverlinde » vr 11 okt, 2013 07:49

Wat een misselijke buur zeg! Bah, dat mensen zo gefrustreerd raken over hun eigen leven dat ze de leuke dingen van gelukkige mensen dan aanpakken om hun frustraties op de botvieren.... Maak nu een kotsend geluid, maar er is geen smiley die dat kan.. :wink:
Dyane 435 luxe 1974
Hy 1977
Hy 1957 pick up dan son jus Sold
2cv6 club grijs kv 68 zv sold
2cv 6 special kk 48 sn sold
AK 400 55 NF 07 sold

tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door tinouck » vr 11 okt, 2013 07:52

schroef schreef:Vervelend zo'n buur. Hopelijk wordt het snel opgelost. Zien je auto's er dan zo slecht uit, of houdt de buur niet van Eenden?
Nee schroef mijn twee eendjes zien er redelijk netjes uit, afgelopen zomer de eend met opbouw nog helemaal netjes in de 1 componenentenlak originele kleur teruggezet.
Ik betaal netjes voor mijn 2 parkeervergunningen en gebrek aan ruimte valt nog best mee, daarbij (gelul in de brief dat diegene op wachtlijst stond) terwijl een andere buur gelijk een vergunning toegewezen kreeg.
Overduidelijk iemand die een hekel aan mijn eenden heeft, daar hij/zij er ook mee eindigd in de brief dat indien ze er niet(meer) zouden staan dit de buurt aanmerkelijk doet opknappen :(
Héél erg geschrokken schroef :(

tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door tinouck » vr 11 okt, 2013 07:55

dezilverlinde schreef:Wat een misselijke buur zeg! Bah, dat mensen zo gefrustreerd raken over hun eigen leven dat ze de leuke dingen van gelukkige mensen dan aanpakken om hun frustraties op de botvieren.... Maak nu een kotsend geluid, maar er is geen smiley die dat kan.. :wink:

Zo heel gelukkig ben ik niet echt,dezilverlinde, maar doe mijn best mij in ieder geval aan mijn passie/hobby nog een beetje op te trekken in dit leven :?
De eenden brengen me teminste af en toe wat leuks...

@ schoef : balen man , boetes zijn nooit leuk, Was het die brandweerwagen van de ccr meeting? gaaf ding,kan me voorstellen dat je leuk vindt.

Tom Duckpower
Moderator
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » vr 11 okt, 2013 08:23

Das inderdaad minder Tinouck!
Jammer dat de dader een brief stuurt in plaats van het persoonlijk op te pakken..

Is er een mogelijkheid dat we met een aantal forumleden de hele straat volzetten met eenden? :lol:
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door tinouck » vr 11 okt, 2013 09:02

Tom Duckpower schreef:Das inderdaad minder Tinouck!
Jammer dat de dader een brief stuurt in plaats van het persoonlijk op te pakken..

Is er een mogelijkheid dat we met een aantal forumleden de hele straat volzetten met eenden? :lol:
haha lijkt me niet zo;n goed idee, al ben je welkom :wink:
ik heb gister de politie ingelicht en wordt nog benaderd door de wijkagent, en mij vanmorgen in contact gezet met mijn huisbaas, t is pure gemene valse laster, iemand die overduidelijk heel dicht bij mij in de buurt( mischien wel op dezelfde gallerij woont van mijn flat) aangezien ze veel van mij weten( zo uit de nare brief te lezen)
maargoed mijn huisbaas was al boos en zei belt u maandag nog maar een collega van mij ook hierover.( fijn dus!)
maar leuk is anders dat wel :(
zielig als mensen niks beters te doen hebben dan een ander te zieken!

TB
Moderator

Bericht door TB » vr 11 okt, 2013 09:18

Geen fijn idee! Ik zou niet meer lekker slapen. Stel je voor dat zo een gefrustreerde gekke dingen gaat doen.

Wat een zielige lui lopen er toch rond zeg.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987

tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door tinouck » vr 11 okt, 2013 09:30

Ja Tb inderdaad helaas is dat zo:- (

marcopr
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door marcopr » vr 11 okt, 2013 11:06

Tinouck wat een bizar verhaal. Niet te geloven wat een treurig type is de briefschrijver. Alle mensen vinden eenden juist leuke auto's in de straat.
Ben benieuwd naar de reactie van je wijkagent.
tweeceevees zijn leuk!

Erikjan
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Erikjan » vr 11 okt, 2013 13:23

Er zijn helaas mensen die niets anders te doen hebben dan andere mensen zieken. Ik hoop dat de persoon wordt opgespoord door de politie.

En dat ze met hun handen van je auto's afblijven.

Mocht het ooit gebeuren dat iemand mijn auto moedwillig beschadig hoop ik dat ik het niet zie gebeuren ondanks dat hij all risk dekking heeft....

deusjevo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door deusjevo » vr 11 okt, 2013 13:30

schroef schreef:Gisteren een bekeuring gekregen voor te snel rijden in de stad met een brandweerwagen (een echte).
Chips, kon je niet ff je blauwe lampen aanzetten of zag je de flitser niet aankomen.... :P
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green

Oiseau blanc
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Oiseau blanc » vr 11 okt, 2013 13:56

Wat een geflipte situatie...buren...vaak niet je beste vrienden..
misschien eens tijd voor installatie van webcam o.i.d?

Succes!
La Liberte en 2CV!

Plaats reactie