Nog mooie foto's van jouw voiture?
Onze Charleston
Bijna klaar
-
- Beginner
Persfoto's met eend
Hallo,
afgelopen zomer is een persfoto van een jeugdstrijkorkest gemaakt. Dus? Nou: mijn kleine rode is er als model gebruikt:
http://www.hetbritten.nl/brit-menu-home-pers
afgelopen zomer is een persfoto van een jeugdstrijkorkest gemaakt. Dus? Nou: mijn kleine rode is er als model gebruikt:
http://www.hetbritten.nl/brit-menu-home-pers
Groeten,
Coen,
Rode 2CV6 Club uit 1987
Coen,
Rode 2CV6 Club uit 1987
-
- Veelvuldig poster
Pas geleden stond de groene eend er nog zo bij...
Nu heb ik de schuur al wat opgeruimd maar voorlopig blijft ze zo in de schuur staan, geen tijd en geld helaas...
De kastanjetakken op de voorgrond zijn wel redelijk goed verkocht maar dat zet nog geen zoden aan de dijk.
Ga maandag eerst met de dyane aan de slag (apk klaar maken en keuren) dit om het kerstkadootje uit apeldoorn financieel in te dammen
Nu heb ik de schuur al wat opgeruimd maar voorlopig blijft ze zo in de schuur staan, geen tijd en geld helaas...
De kastanjetakken op de voorgrond zijn wel redelijk goed verkocht maar dat zet nog geen zoden aan de dijk.
Ga maandag eerst met de dyane aan de slag (apk klaar maken en keuren) dit om het kerstkadootje uit apeldoorn financieel in te dammen
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
vert jade
Ja het is een orginele 2cv6 club. het is mijn eerste auto en heb er heel wat van de wereld mee gezien. In 1998 is ze weer helemaal fris gemaakt en tot vorig jaar heb ik er ook actief mee gereden. Het is 1 van de 5? nederlands orginele overgebleven mint groene 2cv6 clubs. Ze is helemaal compleet, ook met het groene stoffen interieur.TB schreef:Vert jade
met eendige groeten,
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
Re: vert jade
Gaaf! Ik vond het zo een mooie kleur dat ik mijn rode 87-er die kleur heb gegeven. En ook bijpassend interieur. Dat groen/ zwart gestreepte.hobbes schreef:Ja het is een orginele 2cv6 club. het is mijn eerste auto en heb er heel wat van de wereld mee gezien. In 1998 is ze weer helemaal fris gemaakt en tot vorig jaar heb ik er ook actief mee gereden. Het is 1 van de 5? nederlands orginele overgebleven mint groene 2cv6 clubs. Ze is helemaal compleet, ook met het groene stoffen interieur.TB schreef:Vert jade
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Regelmatige poster
De ribbelkap was niet te koop. Deze stond daar om de boel een beetje aan te kleden. Wel heb ik spijt dat ik destijds niet zo'n oranje mehari heb gekocht.2cvmaarten schreef:ik neem aan dat je die zwarte daarna gekocht hebt?
Wel een leuke foto, heb je er daar niet meer van?
Overigens staat deze eend nog steeds op kenteken en is in 1995 nog van eigenaar gewisseld.
Meer foto's kan ik nog wel plaatsen. Bedankt voor de interresse!
The Chequered Flag