Net kwam mijn maat even langs om te helpen de body op het chassis te zetten. Gelijk weer een probleem. De stabilisatiestand heeft nog maar 5 mm en dan komt hij tegen de buitenkant van de voetenbak aan. Hij zit dus niet goed. Hoe ga ik dit oplossen omdraaien???? Ik weet niet of dit kan want dan komt hij waarschijnlijk weer tegen de versnellingsbak aan. Klemmetjes naar voren of naar achteren laten wijzen ik weet het niet meer.

Wie o wie heeft de oplossing voor dit probleem??? Offffff zou het komen omdat ik de eend verlaagd heb dat hij overal tegenaan komt??
Volgende minpuntje is dat toen we de body erop zette het plastic dingetje van de gaskabel ertussen kwam te zitten met als gevolg een luide krak en rondvliegend plastic. gelukkig heb ik de oude gaskabel nog liggen dus ik zal dat plastic cilindertje over moeten gaan zetten. ik zeg leuk klusje voor als de koets weg is.
Ow ja de hoogte van het chassis en de afstelling nou hier een foto hoe het dus niet moet. Schots en scheef

Wat ligt daar nou op de deurmat POSTTTTTT de envelop waar ik al zolang op gewacht heb met de custom made fabrieksstickers en typeplaatjes. nu nog even kiezen welke het wordt. origineel of dan toch maar iets specials of limited ik weet het nog niet

Voor nu nog een paar foto's en dan typen we vanavond weer verder wat er nog meer op de agenda staat voor deze week en komende week.