Stickey electrisch schema

Plaats reactie
Kulio
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Stickey electrisch schema

Bericht door Kulio » ma 8 okt, 2012 19:49

Het elektrisch schema op deze site is nuttig, en beter dan helemaal niets. Maar het is totaal zinloos als je naar massaproblemen moet gaan zoeken. Het zou beter zijn als er voor elke versie eend, mehari of Dyane er een apart schema zou zijn (per type en per jaargang) waarin niet alle massa aansluitingen stylistisch met een massa symbool zouden zijn aangegeven, maar gegroepeerd per massa aansluiting. Zodoende kan iedereen het schema van zijn/haar auto opzoeken en zien hoe de massa aansluitingen gecombineerd/gerealiseerd zijn.

Is er iemand die als coordinator voor zo'n inventarisatie wil optreden en e.e.a. op deze site als een set "stickeys" wil laten plaatsen? Het zou de elektrische problemen aanzienlijk gemakkelijker oplosbaar maken

frenkie
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Contacteer:

Bericht door frenkie » di 4 feb, 2014 22:48

Ik ben het zeer met je eens, ik moet ook iedere keer weer zoeken. Ik denk dat deze schone taak iets voor een forumbeheerder is. Want ik zou niet weten hoe deze schema's bij elkaar op 1pagina moeten komen. Maar er zijn vast wel mensen die een en ander digitaal hebben.

Plaats reactie