CO en CO2 afstellen
Door de uitbouw van LPG i.v.m. de nieuwe MRB maatregels gaat de RDW de CO2 meten en wil ik absoluut geen gedoe hebben en het risico lopen terug te moeten komen omdat zij vinden dat de CO niet goed staat.
Geeft benzine 98 een lagere CO2 uitstoot dan 95 en zou het zin hebben iets E85 bij te voegen voor de zekerheid?
Geeft benzine 98 een lagere CO2 uitstoot dan 95 en zou het zin hebben iets E85 bij te voegen voor de zekerheid?
-
- Heavy user
Volgens mij maakt dat niet heel veel uit. Misschien kun je ergens bij een APK station vragen of je de co meter er even in mag hangen dan weet je het. Maar ze zouden toch bij de rdw wel even zo behulpzaam willen zijn de co bij te stellen?
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ja hoor, in Zwolle wel. Ik ging voor omnummeren en APK: CO2 te hoog. De keurmeester: draai maar even aan de stelschroef. Wel even zelf een schroevendraaier meenemen en zelf draaien.
Ook zo voor de koplampen; sleutel 17 (of 19, welke was het ook) meenmen, kan je bij de lichtbeeld- controle de lampen precies goed zetten. ook nier: zelf doen.
Gr Rob
Ook zo voor de koplampen; sleutel 17 (of 19, welke was het ook) meenmen, kan je bij de lichtbeeld- controle de lampen precies goed zetten. ook nier: zelf doen.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Regelmatige poster
het verschilt dus duidelijk per RDW. Een poos geleden in Roosendaal aan de hand gehad dat ik voor 1 koplamp die niet goed was afgesteld (tijdens het rijden toch naar beneden getrild) terug moest komen. Niets zelf afstellen, want volgens de keurmeester was het geen doe het zelf garage!
dyane 4 68 en dyane 6 69