Eendje kopen!
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ben het met Deusjevo eens. Als de prijs er naar is, en dit is het enige wat er een mankeert, dan heb je een mooie eend.
Wil je een roest vrije eend die beter is dan toen hij nieuw verkocht is? dan weet ik er nog een te staan. Kost 10.000 Euro, maar heb je voorlopig geen omkijken meer naar.
Wil je een roest vrije eend die beter is dan toen hij nieuw verkocht is? dan weet ik er nog een te staan. Kost 10.000 Euro, maar heb je voorlopig geen omkijken meer naar.
Schultenbräu das ist mein Bier !
-
- Beginner
Wat een geneuzel, gewoon een eend kopen. FF een kort vooronderzoekje en dan rijden met dat ding. Een eend koop je om zijn gigantische funfactor en avontuur.
Of het t nu gaat om een viertje of zesje. Wat maakt 't uit.
By the way ben afgelopen zomer met volbeladen viertje naar Zuid Italie (in de buurt van Bari) gereden met mijn rijeend uit 1970.
Je gaat toch geen "wetenschappelijk" onderzoek uitvoeren of allerlei afwegingen maken om een eend aan te schaffen.
Of het t nu gaat om een viertje of zesje. Wat maakt 't uit.
By the way ben afgelopen zomer met volbeladen viertje naar Zuid Italie (in de buurt van Bari) gereden met mijn rijeend uit 1970.
Je gaat toch geen "wetenschappelijk" onderzoek uitvoeren of allerlei afwegingen maken om een eend aan te schaffen.
Merida Big nine 29'er
GT Peace 9R Singlespeed
Trek Superfly alu Elite 29'er
GT Peace 9R Singlespeed
Trek Superfly alu Elite 29'er
In het jaarboek van 1978 wordt met klem aangeraden om 6 te kopen en geen vier.
Voor die paar honderd gulden die 4 laten staan
Gewoon verder zoeken, als je geen haast hebt inderdaad.
Deze was flink aangeplamuurd inderdaad. Niet een ramp maar dat wordt erger.
En vermoedelijk is er een heel stuk ingelast. En is dat onder het plamuur gaat roesten, kan een bende worden.
Een eend roest niet altijd. Als je met een goede 70er start, gaat lang goed.
Voor die paar honderd gulden die 4 laten staan
Gewoon verder zoeken, als je geen haast hebt inderdaad.
Deze was flink aangeplamuurd inderdaad. Niet een ramp maar dat wordt erger.
En vermoedelijk is er een heel stuk ingelast. En is dat onder het plamuur gaat roesten, kan een bende worden.
Een eend roest niet altijd. Als je met een goede 70er start, gaat lang goed.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
Naderhand een zesje in een azam bouwen kan maar moet helemaal omgebouwd worden. Tenzij je de eerste serie zesje van een ami6 op de kop weet te tikken.
Bij een moderne zes moet je remsysteem (voor en achter), aandrijfassen en koplampsteun en elektra aanpassen.
Alles is mogelijk maar je moet wel even aan de slag.
Bij een moderne zes moet je remsysteem (voor en achter), aandrijfassen en koplampsteun en elektra aanpassen.
Alles is mogelijk maar je moet wel even aan de slag.
Citroén rolls better than a Rolls!