wit dak
wit dak
hallo ik heb sinds kort een 2cv6 aangeschaft en wil deze gaan opknappen,maar er zit een wit dak op en nu wil ik graag weten of dit een orginele kleur is,hij gefft namelijk af bij regen.
wat kan ik doen om dit te verhelpen,en als het geen originele kleur is hoe krijg ik hem dan weer in de orginele kleur,misschien wil iemand mij tips geven hoe ik dit het beste kan doen.
wat kan ik doen om dit te verhelpen,en als het geen originele kleur is hoe krijg ik hem dan weer in de orginele kleur,misschien wil iemand mij tips geven hoe ik dit het beste kan doen.
Dat klinkt als een slechte kwaliteit imitatie. Meestal is een wit dak sowieso geen originele kleur, volgens mij zat dat alleen op de dolly. Ik denk dat je of het beste een nieuw beter dak kunt kopen of wachten tot het afgeven ophoud, ik weet niet of dit ooit zal gebeuren. Misschien hebben anderen daar ervaring mee.
Heb jaren met een wit dak gereden (had ik nb gevonden bij het groffe vuil ) de eend van degene die naast de berg rommel geparkeerd stond had een nieuw dak (zat zelfs nog een electrisch ruit in, dat heb ik nog bewaard)
hahaha heb er jaren plezier van gehad van dat weggegooide dak en het heeft bij mij in ieder geval nooit afgegeven.
hahaha heb er jaren plezier van gehad van dat weggegooide dak en het heeft bij mij in ieder geval nooit afgegeven.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Mijn transat dak geeft ook wit af bij regen.
Dit probleem heb nu redelijk onder controle door elke 2 maanden het dak in te spuiten met HG water, olie, vet & vuil Dicht voor textiel.
http://nl.hg.eu/wizard-shop/index/produ ... or_textiel
Dit probleem heb nu redelijk onder controle door elke 2 maanden het dak in te spuiten met HG water, olie, vet & vuil Dicht voor textiel.
http://nl.hg.eu/wizard-shop/index/produ ... or_textiel
Touareg Trail 2007/2009
www.2cvtransahara.nl
www.2cvtransahara.nl
Hallo Nicky, las dit bericht uit 2009…
Sinds vorig jaar ben ik trotse eigenaar van mijn Transat. Maar vorige maand had ook ik opeens last van dit euvel. Heb de tip opgevolgd en ik moet zeggen, dat spul (HG) werkt voor enige weken. Maar… hoe is dit verder met het dak gegaan? Heb je het uiteindelijk moeten vervangen? Was het een eerste mankement van slijtage? Ben zeer benieuwd…
Groet, Astrid
Sinds vorig jaar ben ik trotse eigenaar van mijn Transat. Maar vorige maand had ook ik opeens last van dit euvel. Heb de tip opgevolgd en ik moet zeggen, dat spul (HG) werkt voor enige weken. Maar… hoe is dit verder met het dak gegaan? Heb je het uiteindelijk moeten vervangen? Was het een eerste mankement van slijtage? Ben zeer benieuwd…
Groet, Astrid
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Uiteindelijk gaf het dak niet meer af.
Verder nooit meer iets aan gedaan.
Verder nooit meer iets aan gedaan.
Touareg Trail 2007/2009
www.2cvtransahara.nl
www.2cvtransahara.nl