Wat kan er allemaal extra op een 2cv
- shorttrack
- Regelmatige poster
Wat kan er allemaal extra op een 2cv
Hallo Allemaal,
Ik heb kort geleden de rode 2cv (1986) van mijn vader overgekocht. Ik wil mijn eend wat opleuken maar het liefst met (originele)onderdelen waarbij ik niet hoef te lassen. Bijvoorbeeld een rekje op je achterklep voor een mandje.
Bestaan er uitbreidingen die je op je een kan zetten. Het hoeft absoluut niet functioneel te zijn. Ik vind het gewoon leuk als de mensen even verrast opkijken als ik langs rijd.
Alle ideeën en inspiratie is welkom
Alvast bedankt,
Ik heb kort geleden de rode 2cv (1986) van mijn vader overgekocht. Ik wil mijn eend wat opleuken maar het liefst met (originele)onderdelen waarbij ik niet hoef te lassen. Bijvoorbeeld een rekje op je achterklep voor een mandje.
Bestaan er uitbreidingen die je op je een kan zetten. Het hoeft absoluut niet functioneel te zijn. Ik vind het gewoon leuk als de mensen even verrast opkijken als ik langs rijd.
Alle ideeën en inspiratie is welkom
Alvast bedankt,
2cv special 1986
-
- Veelvuldig poster
Je kan er ook een sneeuwschuiver op zetten
http://i45.tinypic.com/9ienix.jpg
http://i45.tinypic.com/9ienix.jpg
-
- Veelvuldig poster
- shorttrack
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
Nounou, das wel heel streng in de leer. Natuurlijk verhoog je de kans op roest, maar als je de boorgaatjes goed behandelt en rvs parkers gebruikt, kun je de ellende wel voorblijven. Bovendien zijn er tegenwoordig van die lijmende kitten waarmee je robri's zou kunnen plakken.blanc/rouge2cv schreef:Robi,s zien er inderdaad leuk uit maar niet goed gemonteerd en het gaat geheid rotten onder de Robi,s