Welk materiaal moet ik gebruiken om een lek te dichten.
- shorttrack
- Regelmatige poster
Welk materiaal moet ik gebruiken om een lek te dichten.
Bij mijn eend is tussen de voorruit en de airco zowat alle metaal weg geroest.
Mijn vader gaat dat in het komende jaar een keer vervangen maar voor nu zit er alleen een strook ductape overheen om het te bedekken.
Als het regent komt er via die weg (veel) water naar binnen.
Wat kan ik hier voorlopig het beste mee doen. Ik dacht zelf om er wat kit in te spuiten. of is dit geen goed idee?
Het is echt een probleem als het erg hard regent.
dank u
Mijn vader gaat dat in het komende jaar een keer vervangen maar voor nu zit er alleen een strook ductape overheen om het te bedekken.
Als het regent komt er via die weg (veel) water naar binnen.
Wat kan ik hier voorlopig het beste mee doen. Ik dacht zelf om er wat kit in te spuiten. of is dit geen goed idee?
Het is echt een probleem als het erg hard regent.
dank u
2cv special 1986
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Als je vader dit jaar serieus gaat lassen aan het voorruitframe, zou ik geen materiaal gebruiken waar hij veel last van kan krijgen. Liever geen kit of tectyl. Dan is dat duct tape nog niet zo'n slechte tijdelijke oplossing. Eventueel eerst vaseline of andere vettigheid onder het ruitrubber frotten, lapje wasbenzine erlangs en duct tape erover. Je rijdt voor beer, maar je spaart veel uren uit aan voorbereiding van het laswerk.
- shorttrack
- Regelmatige poster
Hij gaat het hele stuk tot halverwege de voorruit vervangen. Dus het stuk waar de eventuele kit of put zal komen wordt volledig verwijdert. Hij zal hier dus weinig last van hebben.
Bedankt voor de tips. Ik durfde er niet zo goed iets in te spuiten. Heb hier nog geen ervaring mee. Mijn vader heeft altijd aan de eend gewerkt. Maar ik heb hem overgenomen en woon nu in België. mijn vader woont op 2 uur rijden van mijn vandaan in Nederland. Ik zal het onderhoud dus over moeten nemen.
Bedankt voor de tips. Ik durfde er niet zo goed iets in te spuiten. Heb hier nog geen ervaring mee. Mijn vader heeft altijd aan de eend gewerkt. Maar ik heb hem overgenomen en woon nu in België. mijn vader woont op 2 uur rijden van mijn vandaan in Nederland. Ik zal het onderhoud dus over moeten nemen.
2cv special 1986
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
- Metdefranseslag
- Regelmatige poster
- Contacteer:
- Metdefranseslag
- Regelmatige poster
- Contacteer: