AK 400 04-48-ZB
-
- Beginner
- Berichten: 17
- Lid geworden op: di 19 aug, 2008 11:36
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1939
- Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
daar kom misschien wel mee door de apk. Maar als je serieus schade veroorzaakt en je auto komt bij de RDW om vast te stellen of dit echt de auto is die bij de papieren hoort en die dus ook verzekerd is, dan volgt weer de conclusie: nee. Dan was je dus niet verzekerd en kan je zelf voor de schade opdraaien.Thijs schreef:Dus als je vóór de APK het chassisnummer er zelf nog even in had geramd dan had je nu nog gereden?
Ik ben op mijn werk wel eens iemand tegengekomen die iets van 1,5 ton terug moest betalen aan zijn eigen autoverzekering: schade gereden onder invloed. Knaap van 20. Die is daar de eerste helf van zijn verdere leven wel druk mee.
Wat er nu gebeurt is natuurlijk enorm vervelend, en door de 2cv specialist is zo te horen niet goed gehandeld, maar uiteindelijk kan je er wel veel ellende voor jezelf mee voorkomen.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
Wel een zuur verhaal zeg... hamertje tik spelen is niet grappig. Wat een 'specialist' zeg. Nou ja zo zijn er wel meer geweest in het verleden.
Of het echt gevolgen zou hebben bij een aanrijding weet ik niet. Wat voor invloed heeft zo een nummer op de veiligheid? Als de APK in orde is en de technische staat tijdens de aanrijding ook, dan zie ik het probleem niet zo.
Anders dan met drank op rijden denk ik.
Of het echt gevolgen zou hebben bij een aanrijding weet ik niet. Wat voor invloed heeft zo een nummer op de veiligheid? Als de APK in orde is en de technische staat tijdens de aanrijding ook, dan zie ik het probleem niet zo.
Anders dan met drank op rijden denk ik.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Beginner
- Berichten: 17
- Lid geworden op: di 19 aug, 2008 11:36