Chassisnummer mehari
Chassisnummer mehari
Ik heb gisteren een Mehari-schuurvondst gekocht in Frankrijk. Vandaag alles eens goed nagekeken en heb volgende vraag. De Mehari is van 1970 en heeft een carte griste met het chassisnummer erop. Op het chassis van de wagen vind ik een plaatje dat vastgezet is met alle gegevens. Wat ik echter niet vind is dat het chassisnummer in het chassis zelf geklopt is, bij mijn 2pk is dat wel . Nu is mijn vraag moet er een nummer ingedrukt zijn en zo ja waar bevind zich dat nummer?
Dit forum gaat al een aantal jaren mee. In die tijd zijn er veel vragen gesteld en gelukkig ook beantwoord.
[Edit] Ik zie dat je al enkele jaren actief bent, dus dat wist je al
Heb je onderstaand topic bekeken? Mogelijk staat daar je antwoord al tussen.
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?p=203704
Heb je foto's hebt van je schuurvondst? Ik ben erg benieuwd hoe deze er uit ziet.
[Edit] Ik zie dat je al enkele jaren actief bent, dus dat wist je al
Heb je onderstaand topic bekeken? Mogelijk staat daar je antwoord al tussen.
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?p=203704
Heb je foto's hebt van je schuurvondst? Ik ben erg benieuwd hoe deze er uit ziet.
Mehari 1971 (project status)
Ik heb alle reacties van vroeger gelezen en ja ik denk dat ik een Mehari gekocht heb zonder ingeslagen chassisnummer. Het chassis is nog niet vernieuwd geweest, is dus het originele chassis (volgens de eigenaar). Dat zal misschien problemen geven voor de technische schouwing in België. Ik vraag mij dus af of ik niet de nummers zelf in het chassis kan slaan, er is wel een vast metalen plaatje met alle vermeldingen op het chassis vastgemaakt. Ik weet dat er verschillen zijn tussen Nederland en België. Het gaat hier dus om een Belgische inschrijving.
Ik heb alle reacties van vroeger gelezen en ja ik denk dat ik een Mehari gekocht heb zonder ingeslagen chassisnummer. Het chassis is nog niet vernieuwd geweest, is dus het originele chassis (volgens de eigenaar). Dat zal misschien problemen geven voor de technische schouwing in België. Ik vraag mij dus af of ik niet de nummers zelf in het chassis kan slaan, er is wel een vast metalen plaatje met alle vermeldingen op het chassis vastgemaakt. Ik weet dat er verschillen zijn tussen Nederland en België. Het gaat hier dus om een Belgische inschrijving.
Bij de Mehari's uit 1970 staat het chassisnummer meestal op de linkerbalk ingeslagen en zit het typeplaatje op de rechterbalk. De typeplaatjes kunnen van het normale type zijn of grotere alu exemplaren met ook het bouwjaar erop. (belgische productie)
------------------------------
Traction 11 BL 1950
Traction 11 BL 1950
-
- Gebruiker