canard's AK400
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- canard-bizar
- Gebruiker
Intussen is alles eruit,ik heb wel alle bouten om de koets te lossen moeten vrijmaken eerst want die zaten dus allemaal in de poly,alsook die om de uitlaat los te maken
Er zit ook flink wat PU-schuim onder de vloerplaat en ze heeft ook eens een flinke dreun gehad blijkbaar want de vooras zit helemaal tegen de koets gedrukt.
Zodanig zelfs dat ik niet bij de bout kon onderaan om de stuurkolom te lossen,dan maar gewoon een gat gemaakt om eraan te kunnen,de vloerplaat moet er toch helemaal uit.
Deze eend heeft echt wel de oorlog meegemaakt blijkbaar en heel wat crappy herstellingen
Anyway,enkel nog een boel poly wegslijpen en de koets kan eraf.
greetz
Er zit ook flink wat PU-schuim onder de vloerplaat en ze heeft ook eens een flinke dreun gehad blijkbaar want de vooras zit helemaal tegen de koets gedrukt.
Zodanig zelfs dat ik niet bij de bout kon onderaan om de stuurkolom te lossen,dan maar gewoon een gat gemaakt om eraan te kunnen,de vloerplaat moet er toch helemaal uit.
Deze eend heeft echt wel de oorlog meegemaakt blijkbaar en heel wat crappy herstellingen
Anyway,enkel nog een boel poly wegslijpen en de koets kan eraf.
greetz
-
- Veelvuldig poster
- jean-michel B.
- Beginner
-
- Gebruiker
- canard-bizar
- Gebruiker
- canard-bizar
- Gebruiker
Intussen is de koets eraf.Het chassis ziet er niet al te best uit zoals verwacht,het is seieus geplooid en daardoor beginnen rotten waarschijnlijki want de rest van het chassis is heel goed.Jammer eigenlijk want als ze geen ongeval had gehad was het waarschijnlijk nog perfect te redden,anyway een nieuw chassis dus
Heb al eens rondgekeken en blijkbaar bestaat er alleen namaak voor AK400.....
Ik had nochtans graag een origineel chassis gestoken.
Het zal er waarschijnlijk eentje van cassis worden dan.
Het onderstel zelf is ook zo goed als volledig uiteen,dus binnenkort kan ik aan het serieuze werk beginnen dan
greetz
Heb al eens rondgekeken en blijkbaar bestaat er alleen namaak voor AK400.....
Ik had nochtans graag een origineel chassis gestoken.
Het zal er waarschijnlijk eentje van cassis worden dan.
Het onderstel zelf is ook zo goed als volledig uiteen,dus binnenkort kan ik aan het serieuze werk beginnen dan
greetz
- canard-bizar
- Gebruiker
Ik heb ook even zitten twijfelen om het te hertellen maar ik ga toch voor een nieuw gaan,de neus stond al serieus omhoog dus ze heeft echt wel een stevige draai gekregen.
Ik wil het risico niet nemen als ik ze later terug monteer en dan zie dat er vanalles niet mooi past.
Het is idd ook een boel werk en ik heb helaas zo al te weinig tijd eigenlijk ervoor
Vandaar mijn keuze dus
nog wat pic's....
grtz
Ik wil het risico niet nemen als ik ze later terug monteer en dan zie dat er vanalles niet mooi past.
Het is idd ook een boel werk en ik heb helaas zo al te weinig tijd eigenlijk ervoor
Vandaar mijn keuze dus
nog wat pic's....
grtz