Vandaag sprak ik Alfred (Schroef) op de onderdelenmarkt in Merksplas. Van hem hoorde ik dat hij gaat stoppen met zijn garage. Hoewel ik er nooit geweest ben (Is niet in de buurt voor mij) vind ik het toch jammer dat dit mede een oorzaak is van de nieuwe regelgevingen. Erg jammer om zo te moeten stoppen met je garage.
>>>> <<<<
De 2cv Garage van Vlaardingen en omstreken gaat definitief de deuren sluiten.
Door teruglopend aanbod van werk, de lage marges op verkoop van onderdelen en het verminderd gebruik van de Eend als dagelijkse auto, mede door de invoering van de milieuzone in Rotterdam en de gewijzigde regels motorrijtuigenbelasting, is besloten om per eind november 2016 alle activiteiten te stoppen. Tot half november ben je nog van harte welkom in de werkplaats. Alle klanten, alle relaties en leveranciers wil ik hartelijk bedanken voor de soms jarenlange relatie, vertrouwen en klandizie.
Alfred Verboon
http://www.eendenwacht.nl/
De eendenwacht gaat stoppen!
De eendenwacht gaat stoppen!
Laatst gewijzigd door Dyane op zo 9 okt, 2016 00:15, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik vindt het heel erg triest, dat er weer een ondernemer moet stoppen vanwege het ( wan) beleid van een Nederlandse overheid.( nog maar te zwijgen over Europa)
Dat geldt zowel het beleid van de rijksoverheid, als lagere overheden.
Ik ben blij dat ik over een paar jaar kan stoppen gezien mijn leeftijd, eerlijk gezegd is me de lol om te ondernemen de laatste 10 jaar echt helemaal over.
Alfred, ik wens je heel erg veel sterkte met het afwikkelen van de lopende zaken, dat zal echt niet gemakkelijk zijn, en heel veel succes voor de toekomst.
Dat geldt zowel het beleid van de rijksoverheid, als lagere overheden.
Ik ben blij dat ik over een paar jaar kan stoppen gezien mijn leeftijd, eerlijk gezegd is me de lol om te ondernemen de laatste 10 jaar echt helemaal over.
Alfred, ik wens je heel erg veel sterkte met het afwikkelen van de lopende zaken, dat zal echt niet gemakkelijk zijn, en heel veel succes voor de toekomst.