De eendenwacht gaat stoppen!

Alles over het heerlijke eendrijden.
Plaats reactie
Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

De eendenwacht gaat stoppen!

Bericht door Dyane » za 8 okt, 2016 22:17

Vandaag sprak ik Alfred (Schroef) op de onderdelenmarkt in Merksplas. Van hem hoorde ik dat hij gaat stoppen met zijn garage. Hoewel ik er nooit geweest ben (Is niet in de buurt voor mij) vind ik het toch jammer dat dit mede een oorzaak is van de nieuwe regelgevingen. :cry: Erg jammer om zo te moeten stoppen met je garage.

>>>> <<<<

Afbeelding

De 2cv Garage van Vlaardingen en omstreken gaat definitief de deuren sluiten.

Door teruglopend aanbod van werk, de lage marges op verkoop van onderdelen en het verminderd gebruik van de Eend als dagelijkse auto, mede door de invoering van de milieuzone in Rotterdam en de gewijzigde regels motorrijtuigenbelasting, is besloten om per eind november 2016 alle activiteiten te stoppen. Tot half november ben je nog van harte welkom in de werkplaats. Alle klanten, alle relaties en leveranciers wil ik hartelijk bedanken voor de soms jarenlange relatie, vertrouwen en klandizie.

Alfred Verboon

http://www.eendenwacht.nl/
Laatst gewijzigd door Dyane op zo 9 okt, 2016 00:15, 3 keer totaal gewijzigd.

deusjevo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door deusjevo » za 8 okt, 2016 23:54

Inderdaad zeer jammer na ruim 20 jaar. :(
Ben er jarenlang een zeer tevreden klant geweest, altijd welkom, meekijken was nooit een probleem en heb er veel geleerd over A types.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » zo 9 okt, 2016 12:32

Jammer dat dingen zo lopen. Ben bang dat dit wel de toekomst zal gaan worden. :-(
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Geert
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Geert » wo 12 okt, 2016 20:34

Ik vindt het heel erg triest, dat er weer een ondernemer moet stoppen vanwege het ( wan) beleid van een Nederlandse overheid.( nog maar te zwijgen over Europa)
Dat geldt zowel het beleid van de rijksoverheid, als lagere overheden.
Ik ben blij dat ik over een paar jaar kan stoppen gezien mijn leeftijd, eerlijk gezegd is me de lol om te ondernemen de laatste 10 jaar echt helemaal over.
Alfred, ik wens je heel erg veel sterkte met het afwikkelen van de lopende zaken, dat zal echt niet gemakkelijk zijn, en heel veel succes voor de toekomst.

Plaats reactie