electrische brandstofpomp
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
electrische brandstofpomp
Gisteren dacht ik op mijn Dyane even een elektrische brandstofpomp te plaatsen.
Maar wat schetste mijn verbazing, de vlotterkamer werd niet afgesloten en dus stroomde de carburateur over.
Hoe kan dit? de vlotternaald beweegt goed...
Maar wat schetste mijn verbazing, de vlotterkamer werd niet afgesloten en dus stroomde de carburateur over.
Hoe kan dit? de vlotternaald beweegt goed...
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Heb net toevallig vanochtend en deel middag lopen worstelen met een identiek probleem: overstromen carburateur. Bleek uiteindelijk (althans, dat is mijn voorlopige conclusie) aan een replica mechanische brandstofpomp met handzwengel te liggen die kennelijk teveel druk leverde voor het vlotternaaldje.
In de het werkplaatshandboek 2CV staat hoe je een testopstellling kan maken en de opvoerdruk kan controleren: mag als niet meer dan 0.2 bar zijn.
In de het werkplaatshandboek 2CV staat hoe je een testopstellling kan maken en de opvoerdruk kan controleren: mag als niet meer dan 0.2 bar zijn.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: za 24 feb, 2007 12:14
- Locatie: West Fryslan