En hij ligt in de buurt van Bern, zoeken maarrr!!!
Moderator: Hanzzl69
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster
Niet nodig, eindelijk weer tijd voor tips! Terug van een weekje Zweden met de AK. 1660 km enkele reis, die vakantie meer als 3500 km gereden. Heenreis in 1 stuk, met slechts een korte tussenstop van 45 min. Kan nu wel zeggen dat ik zonder veel moeite aan de 24 uurs mee kan doen met minder stukken dan het gemiddelde deelnemersveld!
Tijd voor een nieuwe tips..of tips..besloten dat ik er dan gelijk maar 2 geef. Komen ze:
- Plaats is juist! Deze ligt in het gebied waar de trofee verstopt is. Een bekende Nederlandse troubadour zong hier eens een bekend nummer over!
- De exacte plaatst licht in dit 'land'. We steken de maas over bij een Zwitsers aandoend plaatsje en kunnen dan naar de verstopplek rijden. De naam van dit plaatsje heeft met de naam van ons aller land en ene floris te maken.
Hierna volgen foto's!
Succes!
Tijd voor een nieuwe tips..of tips..besloten dat ik er dan gelijk maar 2 geef. Komen ze:
- Plaats is juist! Deze ligt in het gebied waar de trofee verstopt is. Een bekende Nederlandse troubadour zong hier eens een bekend nummer over!
- De exacte plaatst licht in dit 'land'. We steken de maas over bij een Zwitsers aandoend plaatsje en kunnen dan naar de verstopplek rijden. De naam van dit plaatsje heeft met de naam van ons aller land en ene floris te maken.
Hierna volgen foto's!
Succes!
La Liberte en 2CV!
-
- Veelvuldig poster
Bern en dan kasteel Nederhemert
[img]hier! https://imgur.com/gallery/3UBDC [/img]
[img]hier! https://imgur.com/gallery/3UBDC [/img]
\" Ik ben niet schizofreen, ik ben in m\'n eendje\"
- jjrietman
- Regelmatige poster
Inmiddels zijn we 2 weken verder...Oiseau blanc schreef:Niet nodig, eindelijk weer tijd voor tips! Terug van een weekje Zweden met de AK. 1660 km enkele reis, die vakantie meer als 3500 km gereden. Heenreis in 1 stuk, met slechts een korte tussenstop van 45 min. Kan nu wel zeggen dat ik zonder veel moeite aan de 24 uurs mee kan doen met minder stukken dan het gemiddelde deelnemersveld!
Hierna volgen foto's!
Succes!
JJ
- 2CV6 Club (1982) cuivre indien (AC334)
- jjrietman
- Regelmatige poster
Helaas Charlie, er is weer ijzige stilte....Charlie schreef:Owwww .. hij is weer verstopt....
Kom weinig meer op dit forum ... deels door tijdgebrek deels doordat mijn Charlie in coma is ...
Ff bijlezen nu .
Of is hij alweerr gevonden ?
Ik wil ook weer zoeken.
JJ
-
- Veelvuldig poster
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer: