binnenscherm voor een deel verrot
Zo goed als alle nieuwe binnenschermen hebben maar 1 ribbel.
Dat komt door dat de meeste binnenschermen uit Zuid Amerika komen, de productie van A types die Citroën in Zuid Amerika had was net even anders als in Europa en daar hadden ze maar 1 ribbel, origineel dus.
Diezelfde binnenschermmallen worden nu nog steeds gebruikt om onderdelen voor Europa te maken.
Zo enorm imitatie is het dus niet. Zelf ben ik een voorstander van het vernieuwen van het hele binnenscherm. Bijna alle binnenschermen zijn of van zincor plaat of gegalvaniseerd, dat scheelt zo enorm veel ellende opden duur.
Binnenschermen blijven altijd kwetsbaar en het vervangen ervan is goed te doen.
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Succes iig!!
Dat komt door dat de meeste binnenschermen uit Zuid Amerika komen, de productie van A types die Citroën in Zuid Amerika had was net even anders als in Europa en daar hadden ze maar 1 ribbel, origineel dus.
Diezelfde binnenschermmallen worden nu nog steeds gebruikt om onderdelen voor Europa te maken.
Zo enorm imitatie is het dus niet. Zelf ben ik een voorstander van het vernieuwen van het hele binnenscherm. Bijna alle binnenschermen zijn of van zincor plaat of gegalvaniseerd, dat scheelt zo enorm veel ellende opden duur.
Binnenschermen blijven altijd kwetsbaar en het vervangen ervan is goed te doen.
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Succes iig!!
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 267
- Lid geworden op: zo 16 okt, 2011 00:10
uiteindlijk moet al het vocht gewoon weg kunnen, dus die steun die erin komt moeten alle kanten gewoon dicht.David schreef:Zo goed als alle nieuwe binnenschermen hebben maar 1 ribbel.
Dat komt door dat de meeste binnenschermen uit Zuid Amerika komen, de productie van A types die Citroën in Zuid Amerika had was net even anders als in Europa en daar hadden ze maar 1 ribbel, origineel dus.
Diezelfde binnenschermmallen worden nu nog steeds gebruikt om onderdelen voor Europa te maken.
Zo enorm imitatie is het dus niet. Zelf ben ik een voorstander van het vernieuwen van het hele binnenscherm. Bijna alle binnenschermen zijn of van zincor plaat of gegalvaniseerd, dat scheelt zo enorm veel ellende opden duur.
Binnenschermen blijven altijd kwetsbaar en het vervangen ervan is goed te doen.
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Succes iig!!
Ik begrijp niet wat je bedoelt?Lars Faber schreef:uiteindlijk moet al het vocht gewoon weg kunnen, dus die steun die erin komt moeten alle kanten gewoon dicht.David schreef:Zo goed als alle nieuwe binnenschermen hebben maar 1 ribbel.
Dat komt door dat de meeste binnenschermen uit Zuid Amerika komen, de productie van A types die Citroën in Zuid Amerika had was net even anders als in Europa en daar hadden ze maar 1 ribbel, origineel dus.
Diezelfde binnenschermmallen worden nu nog steeds gebruikt om onderdelen voor Europa te maken.
Zo enorm imitatie is het dus niet. Zelf ben ik een voorstander van het vernieuwen van het hele binnenscherm. Bijna alle binnenschermen zijn of van zincor plaat of gegalvaniseerd, dat scheelt zo enorm veel ellende opden duur.
Binnenschermen blijven altijd kwetsbaar en het vervangen ervan is goed te doen.
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Succes iig!!